loading...
bozorgmehr
نویسنده وبلاگ بازدید : 172 سه شنبه 09 مهر 1398 نظرات (2)
وقتی هوا گرم است و شما هم در فضای باز مشغول ورزش و فعالیت هستید، حتما دوست دارید آب خنک و سرد بنوشید، اما وقتی سرماخورده‌اید به احتمال زیاد به آب گرم تمایل بیشتری دارید. خوب است دلایل علمی اینکه چه زمان‌هایی مناسب نوشیدن آب گرم یا آب سرد است را بدانید.

برترین‌ها: آب مایه‌ی حیات است و همه‌ی ما می‌دانیم که نوشیدن یک لیوان آب خنک وقتی که تشنه هستیم چه حس بی‌نظیری دارد. اما آیا آب سرد همیشه بهترین انتخاب است؟ آیا زمان‌هایی نیز وجود دارد که باید آب گرم بنوشیم؟

برخی از کارشناسان هنوز تردید دارند که نوشیدن آب با چه دمایی بهترین حالت برای هیدراسیون بدن است. دمای درونی بدن ما ۳۷ درجه است که تفاوت بسیار زیادی با آن یک لیوان آب سردی دارد که با لذت می‌نوشیم.

آب سرد یا آب گرم، هر کدام را چه زمانهایی بنوشیم

در طب سنتیِ بیشتر سرزمین‌ها روی اهمیت دمای آبی که نوشیده می‌شود و تاثیر آن بر بدن تاکید شده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد زمان‌های خاصی وجود دارد که آب گرم برای بدن مناسب‌تر و سالم‌تر است تا آب سرد. به هر حال چه آب گرم و چه آب سرد، مهم است که بدن همیشه هیدراته باشد. بدن ما هوش درونی دارد و اغلب آنچه را که باید بدانیم به ما می‌گوید.

وقتی هوا گرم است و شما هم در فضای باز مشغول ورزش و فعالیت هستید، حتما دوست دارید آب خنک و سرد بنوشید، اما وقتی سرماخورده‌اید به احتمال زیاد به آب گرم تمایل بیشتری دارید. خوب است دلایل علمی اینکه چه زمان‌هایی مناسب نوشیدن آب گرم یا آب سرد است را بدانید.

بهترین زمان‌ها برای نوشیدن آب سرد

وقتی که ورزش می‌کنید

حین ورزش، دمای مرکزی بدن بالا می‌رود. تعریق یکی از مکانیسم‌هایی است که بدن با آن خودش را خنک کرده و دمایش را پایین می‌آورد، اما همراه با این عرق، الکترولیت‌ها و آب زیادی از دست می‌رود که باید جایگزین شود. نوشیدن آب سرد حین ورزش، هم بدن را مجددا آب رسانی می‌کند و هم به کاهش دمای آن کمک می‌نماید.

مطالعه‌ای که در نشریه‌ی International Society of Sports Nutrition انجام شد، آب با دمای اتاق را با آب سرد در حین تمرین مقایسه کرد. محققان دریافتند افرادی که آب سرد نوشیده بودند نسبت به افرادی که آب با دمای اتاق نوشیده بودند توانسته بودند دمای مرکزی بدن خود را ۵۰ درصد طولانی‌تر پایین نگه دارند (بدن‌شان خنک‌تر مانده بود).

وقتی که تب دارید

نوشیدن آب سرد زمانی که تب دارید یکی از روش‌های خنک کردن بدن است. وقتی که تب دارید بسیار مهم است که فراوان آب بنوشید، زیرا بدن در حال تلاش و فعالیت زیاد برای رها شدن از دست مهاجمان خارجی است که در حال آسیب زدن به بدن هستند.

وقتی که دمای بدن‌تان بالاست، نوشیدن آب سرد می‌تواند تسکین زیادی به شما بدهد. بهتر است به آبی که می‌نوشید چند قطره آب لیموی تازه و مقدار کمی نمک اضافه کنید تا الکترولیت‌های از دست رفته‌تان جایگزین شوند.

وقتی که قصد کاهش وزن دارید

علم نشان داده که نوشیدن آب سرد، سوخت و ساز بدن را بالا برده و کالری سوزی را در روز بیشتر می‌کند. هر چند هیچ نسخه‌ی جادویی برای درمان چاقی وجود ندارد، اما همین عادت ساده به مرور زمان اثر خواهد گذاشت. به هر حال وقتی که تلاش می‌کنید وزن کم کنید، گام‌های ساده و کوچک نیز بزرگ و تاثیر گذار خواهند بود.

بهترین زمان‌ها برای نوشیدن آب گرم

آب سرد یا آب گرم، هر کدام را چه زمانهایی بنوشیم

هنگام گوارش غذا

تا به حال این سوال برای‌تان پیش آمده چرا بیشتر افراد بعد از بیدار شدن از خواب سراغ نوشیدنی‌های گرم می‌روند؟ بله کافئین همان چیزی است که به دنبالش هستند، اما فقط همین نیست. در طب باستانی توصیه شده است که نوشیدن آب گرم صبح اول وقت به شروع و تحریک گوارش کمک می‌کند. نوشیدن آب سرد همراه غذا می‌تواند عوارض منفی بر فرایند هضم و گوارش بگذارد.

چون بدن مجبور است انرژی بیشتری صرف کند تا مایعات و غذای سرد را گرم کند، از این رو به زمان بیشتری برای هضم و گوارش نیاز خواهد داشت و این نکته‌ای است که افرادی که دچار ناراحتی‌های گوارشی هستند باید بیشتر به آن توجه کنند.

برای سم زدایی

وقتی موضوع سم زدایی بدن مطرح می‌شود، نوشیدن مقدار کافی آب، یکی از مولفه‌های بسیار مهم است. نوشیدن آب با دمای اتاق همراه با مقداری آبلیمو، جزوی از اقدامات تغذیه‌ای در سم زدایی بدن است. وقتی آب را با دمای اتاق می‌نوشید، بدن‌تان کمترین انرژی را برای پردازش آن صرف می‌کند.

طی پروسه‌ی پاکسازی و سم زدایی بدن باید مواد دیگری هم به آب نوشیدنی‌تان اضافه کنید. مثلا چند برش خیار و نعنای تازه یا برش‌هایی از سیب و یک تکه چوب دارچین. این افزودنی‌های سالم نه تنها آب آشامیدنی‌تان را لذتبخش‌تر می‌کنند بلکه خاصیت سم زدایی نیز دارند.

برای تسکین درد

وقتی سر درد یا التهابی دارید بهتر است آب گرم بنوشید، زیرا آب گرم به افزایش جریان خون به سمت بافت‌ها کمک کرده و راهکار بسیار خوبی برای درمان گرفتگی‌های قاعدگی است.

برای رفع یبوست

نوشیدن آب گرم وقتی که یبوست دارید می‌تواند کمک‌تان کند دفع راحت‌تری داشته باشید. علت اصلی یبوست کم آبی بدن است، بنابراین لازم است مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید. آب گرم کمک می‌کند جریان خون افزایش یافته و روده‌ها نرم شوند.

طب سنتی در مورد دمای آب آشامیدنی چه می‌گوید

پزشکان طب سنتی توصیه می‌کنند آب سرد ننوشید. دلیل پشت این توصیه این است که آب سرد به طور کلی سبب انقباض، کُندی و نقص در عملکرد می‌شود. اما آب گرم کمک می‌کند همه چیز در بدن جریان طبیعی خود را داشته باشد و اندام‌های درونی ایمن بمانند و جریان خون به طور متعادل و سالم در بدن برقرار باشد.

در گذشته افراد اهمیتی به کاهش وزن نمی‌دادند و بیشتر، ذخیره‌ی انرژی برای‌شان اهمیت داشت. بیشتر توصیه‌های طب‌های سنتی، امروزه نیز مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته‌اند و از جهت گوارش سالم و حفظ سطح مناسبی از انرژی، مطمئنا بهتر است که آب را گرم یا با دمای اتاق بنوشید.

باقی زمان‌ها

به غیر از زمان‌ها و موقعیت‌هایی که در بالا گفتیم، بیشتر کارشناسان توصیه می‌کنند آب را با دمای اتاق بنوشید. همیشه دمای هوای بیرون را مد نظر داشته باشید. در روز‌های گرم بهتر است آب خنک بنوشید و در روز‌های سرد زمستان بهتر است آب را گرم بنوشید. نوشیدن آب گرم در صبح یک راه عالی برای شروع گوارش و افزایش جریان خون و در نتیجه افزایش انرژی است که ضمنا بدن را سم زدایی هم می‌کند.

افزودن مرکبات یا گیاهان مفید به آبی که می‌نوشید آن را لذتبخش‌تر می‌کند و بیشتر تشویق می‌شوید آب بنوشید. فراموش نکنید که در هر شرایطی به سیگنال‌های بدن‌تان گوش دهید، چون اغلب، بهترین و مناسب‌ترین دستور‌ها توسط خود بدن صادر می‌شود.

هر روز چه اندازه باید آب بنوشید؟

آب سرد یا آب گرم، هر کدام را چه زمانهایی بنوشیم

این سوال بسیار مهمی است، زیرا بیشتر افراد آب کافی نمی‌نوشند و مشکل خاصی نیز به چشم نمی‌آید، زیرا همه‌ی آدم‌ها هر روز آب می‌نوشند! اما این آب کافی نیست و پیامد‌های آن آنقدر آشکار و عادی است که بیشتر آدم‌ها این پیامد‌ها را به عوارض کم آبی بدن مربوط نمی‌دانند!

۶۰ درصد از بدن ما از آب ساخته شده و تمام سیستم‌های آن به آب وابسته است تا عملکرد مناسب خود را داشته باشد. شما باید چیزی حدود دو لیتر آب در روز بنوشید (تقریبا ۸ تا ۱۰ لیوان آب) تا سیستم بدن‌تان خوب کار کند. اما بیشتر افراد، آب مورد نیاز روزانه خود را دریافت نمی‌کنند و علاوه بر این فراموش می‌کنند هر روز چه اندازه آب از طریق عرق و ادرار از دست می‌دهند.

در نتیجه بدن این افراد در حالتی از کم آبی خفیف قرار دارد. حتی کم آبی خفیف نیز تا حدود زیادی عملکرد مغز را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در حافظه اختلال ایجاد می‌کند. دهیدراسیون بدن حتی منجر به اضطراب نیز می‌شود.

میزان مورد نیاز آب برای هر کسی متفاوت است، زیرا وزن بدن، نقش بزرگی در میزان آب مورد نیاز بدن هر کسی دارد. اما به طور کلی توصیه می‌شود تقریبا دو لیتر آب در روز بنوشید و اگر ورزش و فعالیت می‌کنید و هوا نیز بسیار گرم است، دو تا چهار لیوان آب نیز به این اندزاه اضافه کنید.

منابع: healthyandnaturalworld, aquazania

نویسنده وبلاگ بازدید : 90 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (0)

به گزارش ستاره ها به نقل از مهر، مستند «رویاهای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی ۱۰ فوریه برابر با ۲۲ بهمن ماه در دانشگاه ویسکانسین در ایالت مدیسون آمریکا به نمایش در آمد همچنین این فیلم قرار است در شیکاگو از تاریخ ١٧ تا ٢٣ فوریه برابر با ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند ماه در […]

نوشته «رویاهای دم صبح» در شیکاگو به نمایش در می آید اولین بار در مجله سرگرمی. پدیدار شد.


لینک منبع و پست :«رویاهای دم صبح» در شیکاگو به نمایش در می آید
http://s1g.ir/%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%85-%d8%b5%d8%a8%d8%ad-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%db%8c%da%a9%d8%a7%da%af%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 113 سه شنبه 19 بهمن 1395 نظرات (0)

اين فايل حاوي مطالعه آسانسور مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۸۰ اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.       فهرستتاریخچه آسانسور حوادث آسانسورانواع آسانسور موتورخانه آسانسور چاهک آسانسور اجزای آسانسورهای برقی روش نجات افراد از آسانسور    تصویر محیط برنامه …

دانلود پاورپوینت رایگان درباره آسانسور بایگانی – من و تو معمار
my-architect.ir/tag/دانلود-پاورپوینت-رایگان-درباره-آسانس/‎Cached
Similarآرشیوهای برچسب : دانلود پاورپوینت رایگان درباره آسانسور … میپردازد که در قالب
فایل پاور پوینت و به صورت رایگان دراختیار شما عزیزان قرار داده شده است.
دانلود پاورپوینت آشنایی با آسانسور – فایل سیویل
filecivil.ir/دانلود-پاورپوینت-آشنایی-با-آسانسور/‎Cached
Similar15 فوریه ۲۰۱۵ … پاورپوینت آشنایی با آسانسور را در ادامه دانلود خواهید نمود. این پاورپوینت حاوی
اطلاعات، جداول و عکس های متعددی در مورد اجرای آسانسور و معرفی انواع آن …
دانلود پاورپوینت آسانسور | معماری ۹۸
https://memari98.com/دانلود-پاورپوینت-آسانسور/‎Cached Rating: 5
۱ روز پیش … آسانسور یکی از وسایلی می باشد که در حمل و نقل بین طبقات و سایر امور بسیار موجب
راحتی … صفحه اصلی دانشجویی دانلود پاورپوینت آسانسور.
دانلود پاورپوینت آشنایی با آسانسور و تاسیسات
omrandl.ir/آشنایی-با-آسانسور-و-تاسیسات/‎Cached
Similar1 مه ۲۰۱۵ … اورپوینت آشنایی با آسانسور و تاسیسات در خدمت شما دوستان هستيم.هر اطلاعاتي كه
درمورد اسانسور موردنيازتون باشه رو ميتونيد توي اين پاورپوينت …
پاورپوینت مراحل نصب آسانسور (۲۸ اسلاید) – معمارینو
memarino.ir/پاورپوینت-مراحل-نصب-آسانسور-۲۸-اسلاید/‎Cached
Similar11 ا کتبر ۲۰۱۵ … پروژه پاورپوینت مراحل نصب آسانسور به صورت اختصاصی از سوی سایت “معمارینو ”
در ادامه مطلب خدمت شما دوستان عزیز برای دانلود رایگان قرار …
دانلود پاورپوینت آسانسور فضایی – رضا همتی
www.ppt.ir/Download…/b35d991a-eb09-46b5-83b4-613c16e62b0a‎Cachedدانلود پاورپوینتelseدانلود آسانسور فضایی ، برچسب ها : نانو ، پاورپوینت ، قالب
پاورپوینت ، ppt.
بروزکد|مرجع طراحی و اطلاعات آموزشی سازه | دانلود پاورپوینت آسانسور و …
broozcad.ir/دانلود-پاورپوینت-آسانسور-و-راه-پله-ها/‎Cachedدانلود پاورپوینت آسانسور و راه پله ها – پروژه های معماری.
آپارات – پاورپوینت آسانسور
www.aparat.com/result/پاورپوینت_آسانسور‎Cachedآپارات – پاورپوینت آسانسور. … پاورپوینت مراحل نصب آسانسور. پروژه های آماده معما…
۵۴۱ بازدید. ۰:۵ … ۱۰-نرم افزار پاورپوینت بخش چهارم مراحل تولید الکترونیکی.
پاورپوینت آسانسور و پله برقی – فروشگاه
danesh.nafisfile.com/file/24125/پاورپوینت-آسانسور-و-پله-برقی‎Cachedتوضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی و بررسی آسانسورها و پله های برقی در سازه ها،در
حجم ۴۸ اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: آسانسور: وسیله ای است متشکل از …
دانلود پروژه پاورپوینت آسانسور – معمار فا – معماری,طراحی داخلی,عمران …
https://www.memarfa.com/9893-دانلود-پروژه-پاورپوینت-آسانسور.html‎Cached24 نوامبر ۲۰۱۴ … دانلود پروژه پاورپوینت آسانسورReviewed by Milad yaali (مدیر سایت) on Nov … در
این فایل پاورپوینت درباره آسانسور و اعضای آسانسور به صورت …

پاورپوینت آسانسور در سایت به روز فایل


لینک منبع و پست :پاورپوینت آسانسور
http://berooz.flie.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1/
نویسنده وبلاگ بازدید : 83 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

برترین ها: هر زمان که به اخبار گوش می دهیم و به اتفاقاتی که در سراسر جهان در جریان است نگاه می کنیم، آنها را بسیار ترسناک می بینیم. بمب گذاری، تیراندازی، تظاهرات اعتراضی، تروریسم، امروز همه جا این چیزها وجود دارد. به راحتی می توان اجازه داد این ترس از نابود شدن، باعث شود همیشه به دنبال پناهگاهی باشیم و دیگر هیچگاه خانه را ترک نکنیم.

 

11 راهنمایی برای ایمن ماندن در حین سفر به خارج از کشور 

اما نباید اجازه دهیم که این ترس ما را از مسافرت به خارج از کشور منع کند. مهم نیست کجا می روید، در هر صورت ضرری ندارد احتیاط را رعایت کنید و از ویژگی های محیط اطراف خود، خصوصا محیط هایی که برای شما ناآشناست یا خارج از کشور شماست آگاه باشید.

برای دیدن نقاط مختلف جهان در این زمانه پر سر و صدا، باید بیشتر از هر زمان دیگری احتیاط کنید و به فکر ایمنی خود باشید. در ادامه، ۱۱ روش برای ایمن ماندن در زمان سفر را بیان کرده ایم.

از مدارک خود کپی بگیرید


اگر مدارک مهم خود، مانند گذرنامه یا مجوز های مختلف را در سفر از دست بدهید، با داشتن نسخه های الکترونیکی از آنها هنوز هم می توانید به خانه بازگردید. مطمئن شوید که مدارک سفر و مدارک شناسایی را در همه اوقات نزد خود دارید و در یک جای امن نگهداری می کنید، به طوری که نتوان به راحتی آنها را دزدید.

 

 11 راهنمایی برای ایمن ماندن در حین سفر به خارج از کشور

 شبها تنهایی به پیاده روی نروید


سعی کنید اگر شب ها به پیاده می روید، با یک فرد قابل اعتماد دیگر یا گروهی از افراد بروید. اگر در هر صورت تمایل داشتید که تنهایی به پیاده روی بروید، ابزارهای دفاعی لازم مانند اسپری فلفل به همراه داشته باشید.

 اشیای ارزشمند خود را در جاهای مختلفی قرار دهید و در یک جا جمع نکنید


همه پول های خود را در یک مکان نگهداری نکنید. آنها را در چند جا پخش کنید. در این صورت اگر سارقان به شما حمله کردند، همه چیزتان را از دست نمی دهید. هنگام مسافرت، سعی کنید جواهرات بیش از حد زرق و برق دار و گران قیمت را از سر و گردن خود آویزان نکنید. از زیورآلات ساده و کوچک استفاده کنید.

 قفل ها بسیار مفید هستند


وقتی در هتل یا خوابگاه هستید، مطمئن شوید که همه دربها و پنجره ها همیشه قفل هستند؛ حتی در زمانی که داخل هتل یا خوابگاه حضور دارید. برای حفظ وسایل و اشیای ارزشمند خود بیشتر جانب احتیاط را رعایت کنید. برای این منظور می توانید آنها را قفل کرده یا خارج از دید نگه دارید.

 

 11 راهنمایی برای ایمن ماندن در حین سفر به خارج از کشور

 برنامه سفر خود را به یک نفر بگویید


وقتی قصد سفر دارید، مطمئن شوید که حداقل یک نفر از اطرافیانتان کل برنامه سفر شما را می داند. در طول سفر با آن شخص در تماس بمانید و اجازه دهید بداند در جای امنی هستید یا در حال بازگشت به خانه هستید. در این صورت اگر اتفاق بدی افتاد، حداقل یک نفر هست که با افراد مربوطه تماس بگیرد و جویای وضعیت شما شود.

 محیط اطراف خود را بشناسید


از وضعیت محیط اطراف خود آگاه باشید. اگر دوست دارید در هنگام سفر به موسیقی گوش دهید، فقط در یک گوش خود هدفون را بگذارید و خود را نسبت به آنچه در اطرافتان در جریان است کاملا ناشنوا نکنید. به نشانه ها و علائم خیابانی توجه کنید. مراقب تحرکات مشکوک باشید.

ظاهر خود را مانند مردم محلی آن منطقه بسازید


لباسهای ساده بپوشید. از پوشیدن کفش پاشنه بلند یا لباس های غیر راحت اجتناب کنید. کفش ها و لباسهای راحت بپوشید تا هر زمان لازم بود عکس العمل لازم را نشان دهید.

 

 11 راهنمایی برای ایمن ماندن در حین سفر به خارج از کشور

از “نه گفتن” نترسید

گاهی برخی از افراد نظر خود را به شما تحمیل می کنند. به این ترتیب تحت فشار قرار می گیرید تا پاسخ مثبت بدهید. از گفتن “نه!” نترسید و یاد بگیرید که چگونه آن را بیان کنید. گفتن نه کار بدی نیست. این کار به شما کمک می کند کنترل خود را خودتان به دست بگیرید و هر کاری که می خواهید را انجام دهید و هر کاری که نمیخواهید را انجام ندهید.

  اعتماد به نفس داشته باشید


اعتماد به نفس داشته باشید و حتی اگر همه چیز به هم ریخت، وانمود کنید که دقیقا می دانید چه کاری انجام می دهید و کجا می روید. اگر گم شدید، سعی کنید توقف نکنید و برای چک کردن نقشه یا تلفن همراه خود وسط خیابان نایستید. برای این کار وارد یک اداره یا کافی نت در نزدیکی آن محل شوید.

 به ندای درون خود اعتماد کنید


به ضمیر خود گوش دهید. هر گاه احساس بدی داشتید، به آن توجه کنید و هر کاری که می توانید انجام دهید تا خود را به مکانی برسانید؛ جایی که احساس می کنید امن تر است. به احساسات بد یا عجیب خود بی اعتنایی نکنید. این صدای درون شماست که به شما می گوید اشتباهی در جریان است.

 از همه چیز بهترین استفاده را داشته باشید

 

 11 راهنمایی برای ایمن ماندن در حین سفر به خارج از کشور


مهم تر از همه، از تجربیات خود بهترین استفاده را داشته باشید. همه اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید تا ایمن بمانید، اما اجازه ندهید ترس شما را از لذت بردن از سفر و لحظات زندگی بازدارد. سفر به خارج از کشور یا هر جای دیگر جهان، یک ماجراجویی است. این لحظات هیچگاه باز نمی گردند. سر خود را بالا نگه دارید و به هیچ چیز اجازه ندهید مانع دیدن جهان شود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

نکاتی برای افزایش بهره‌وری از سفر اربعین پناهیان سفر نکاتی برای افزایش بهره‌وری از سفر اربعین پناهیان سفر اربعین را وظیفه بدانیمحضور بانک ملت در پاسخ به درخواست قرارگاه خاتم الانبیاء از بانک ملت در پاسخ به درخواست قرارگاه خاتم الانبیاء از ارائه خدمات ارزی به مشتریانی که کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در نکات مهم در سفر به دبی دور دنیا با یک کلیک تجربه‌ای جدید در دبی مکانهای دیدنی دبی اگر قصد سفر یکروزه به دبی الف کشور در یک‌سال گذشته بی‌دغدغه اداره شد؛ چرا …کشور در یک‌سال گذشته بی‌دغدغه اداره شد؛ چرا شکر نعمت نمی‌کنید؟روزنامه دنیای اقتصادگـام آخـر اوباما علیـه تحریم‌هـا دنیای اقتصاد در شرایطی که تنها یک روز به سردار صفوی در برنامه دست‌خط امیدواریم …به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین قسمت برنامه دست خط شب گذشته با حضور سردار نکاتی برای مراقبت از چشمها آکاسلامت پزشکی نکاتی برای مراقبت از چشمها برای مراقبت از چشمها باید نکات زیر را رعایت هزینه های سفر به دبی هزینه های سفر به دبیهزینه غذا در دبیهزینه سفر به دبی با کشتیسفر به دبی بدون تورنکات آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری غذاهای خیابانی بمبئی، ویترین فرهنگ غذایی این شهر ماده غذایی که از موز پتاسیم بیشتری نکاتی برای افزایش بهره‌وری از سفر اربعین پناهیان سفر اربعین به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام پناهیان در همایش «آیت‌الایمان» که با حضور کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت بانک ملت در پاسخ به درخواست قرارگاه خاتم الانبیاء از ارائه بانک ملت در پاسخ به درخواست قرارگاه خاتم الانبیاء از ارائه خدمات ارزی به مشتریانی که در نکات مهم در سفر به دبی این روزها با وضعیت نامشخص ارز و نوساناتی که دارد و از همه مهمتر حذف ارز مسافرتی خیلی ها به الف کشور در یک‌سال گذشته بی‌دغدغه اداره شد؛ چرا شکر نعمت کشور در یک‌سال گذشته بی‌دغدغه اداره شد؛ چرا شکر نعمت نمی‌کنید؟ روزنامه دنیای اقتصاد دنیای اقتصاد مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی به معرفی خطراتی پرداخته است که در سال جدید میلادی سردار صفوی در برنامه «دست‌خط» امیدواریم آمریکایی‌ها سر روس به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین قسمت برنامه «دست خط» شب گذشته با حضور سردار صفوی نکاتی برای مراقبت از چشمها آکا وسیله که نمی شویید، اما باید بشویید هشدار از مصرف بیش از حد ویتامین خوداری کنید سندرم هزینه های سفر به دبی هزینه های سفر به دبیهزینه غذا در دبیهزینه سفر به دبی با کشتیسفر به دبی بدون تورنکات سفر به آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا رحمانی فضلی سفر به استان لرستان را نیمه تمام گذاشت و عازم تهران شد دستور ویژه وزیر کشور به

مطلب نکاتی که در سفر به خارج از کشور باید رعایت کنید در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :نکاتی که در سفر به خارج از کشور باید رعایت کنید
http://mofidestan.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b1%d8%b9%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 86 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

اکثر افرادی که دچار کم کاری تیروئید هستند از چاقی بی‌دلیل خود شکایت دارند و به دنبال راهی برای لاغری می‌گردند. درست است که در این وضعیت لاغر شدن کار چندان ساده‌ای نیست اما غیر ممکن هم نیست. اگر شما هم بدون دلیل چاق می ‌شوید امکان دارد با مشکل کم کالری تیروئید مواجه شده باشید که خودتان از آن بی ‌خبرید. بهتر است آزمایش خون بدهید و وضعیت تیروئیدتان را بررسی کنید.

برای مبتلایان به کم کاری تیروئید از دست دادن وزن به خاطر پایین بودن سطح هورمون فعال تیروئید یعنیT3مشکل است. در واقع این هورمون برای تنظیم متابولسیم بدن بسیار قدرتمند عمل می کند.

به کسانی مبتلا به هیپوتیروئید یا کم کاری تیروئید هستند، توصیه می شود برای کاهش وزنشان مهمترین اقدام، درمان این بیماری باشد. با این حال انجام تغییراتی در شیوه زندگی در کنار این بیماری، از قبیل اتخاذ رژیم غذایی سالم، ورزش و برخی شیوه های دیگر به از دست دادن موثر وزن کمک می کند.

در این جا ۶ استراتژی کاهش وزن برای مبتلایان به کم کاری تیروئید معرفی شده است:

حذف گلوتن از رژیم غذایی: نکته مهم این است که گلوتن بالا در رژیم غذایی این بیماران با جذب ید در بدن آن ها تداخل دارد و منجر به سرکوب عملکرد تیروئید می شود. در این میان، ارتباط بین عدم تحمل گلوتن و اختلالات تیروئید طولانی مدت، شناخته شده است. آرد گندم مانند نان، پاستاها و کیک، جو، چاودار و جوی دو سر حاوی گلوتن هستند. البته سس های سالاد و شکلات را نیز باید به این لیست اضافه کرد. افراد مبتلا به کم کاری تیروئید باید هنگام خرید مواد غذایی به برچسب آنها دقت کرده و مواد غذایی بدون گلوتن را انتخاب کنند.

پرش از کربوهیدرات های ساده و قند: توصیه متخصصان، اتخاذ یک رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات های ساده بسیار اندک و کربوهیدرات های پیچیده فراوان است. قندهای ساده موجود در نشاسته ها، آب نبات و نوشیدنی های شیرین بعلاوه نان سفید، باید تقریبا در مبتلایان به کم کاری تیروئید حذف شوند و جای خود را به کربوهیدرات های پیچیده مانند نان کامل و غلات کامل بعلاوه میوه ها و سبزیجات دهند. اجتناب از کربوهیدرات های ساده به کاهش تولید سیتوکین که یک پروتئین منجر به التهاب در بدن است، کمک می کند.

مصرف غذاهای ضد التهاب: غذاهای ضد التهاب می توانند باعث کاهش درد و افسردگی شوند که همگی به افزایش خطر ابتلا به کم کاری تیروئید کمک می کنند. غذاهای ضد التهاب در واقع به تسکین سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. این غذاها شامل سبزیجات تیره رنگ، گوجه فرنگی، ماهی های چرب، آجیل، میوه، روغن زیتون، و … است.

مصرف وعده های غذایی کوچک تر: کم کاری تیروئید عملکرد دستگاه گوارش را کند می کند. در این میان خوردن وعده های غذایی کوچکتر حاوی ریز مغذی ها، پروتئین های با کیفیت، کربوهیدرات های پیچیده و چربی های سالم، منجر به تعادل قند خون و جلوگیری از اضافه وزن می شود.

ورزش: همان طور که گفتیم مشکل کم کاری تیروئید باعث کاهش متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن می‌ شود. حتی بعد از اینکه تیروئید دوباره شروع به عملکرد درست می‌ کند باز در بیشتر موارد متابولیسم نمی‌ تواند به وضعیت قبلی خود برگردد. برای همین لازم است که نه تنها به فکر تنظیم برنامه‌ غذایی باشید بلکه باید انجام حرکات ورزشی منظم را نیز در برنامه‌ی روزانه ‌تان بگنجانید و بیشتر از هر زمان دیگر به فکر افزایش متابولیسم بدنتان باشید. شاید پیش از این مشکل، ۳ جلسه ورزش در هفته کافی بود تا وزنتان کاهش پیدا کرده و عضلاتتان تقویت شود؛ اما بعد از ابتلا به کم کاری تیروئید این جلسات کافی نخواهد بود. در واقع شما به ۴ یا ۵ جلسه ورزش هفتگی نیاز دارید تا به نتایج دلخواهتان برسید. در نظر بگیرید که بیشتر ورزش‌های مربوط به تقویت قلب و عروق انجام دهید.

مصرف داروهای تیروئید: در نظر داشته باشید که داروهای تیروئید باید با معده خالی و با آب فراوان میل شوند. این داروها را با هیچ داروی دیگری میل نکنید و حداقل آنها را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از مصرف صبحانه استفاده کنید. اگر سطوح هورمون های تیروئید هنوز با وجود مصرف داروها به میزان نرمال نرسیده باشد، ممکن است توانایی شما را برای کاهش وزن موثر تحت تاثیر قرار دهد. در این زمان نیاز است با پزشک تان درباره تنظیمات درمانی برای موفقیت در کاهش وزن مشورت کنید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

رژیم غذایی در کم کاری تیروئید، تیروئید، غده تیروئید…کم کاری تیروئیدبادام زمینی و کم کاری تیروئیدسبزی جاتسویاتیروئیدتیروئید کم کار چند روش ساده برای مقابله با کم‌کاری تیروئیداضافه وزن به تنهایی مشکلات زیادی را برای فرد به وجود می‌آورد که می‌توان به عنوان غذاهای ممنوع در کم کاری تیروئید رژیم غذایی تغذیه تغذیهرژیم غذاییسلامت نیوز برخی از مواد غذایی حاوی ترکیباتی هستند که منجر به کاهش عملکرد تیروئید می غذاهای ممنوع در کم کاری تیروئیدکم کاری تیروئید یکی از شایع ترین بیماری ها در تمام دنیا می‌باشد که اثرات فراوانی از تست‌ های غربالگری نوزادان اجباری استشاید این سوالی باشد که در بدو تولد نوزاد در ذهن بسیاری از والدین مطرح ‌شود آیا می مجله سلامتی دکتر کرمانی رژیم لاغری و کاهش وزنبا اینکه تصمیم کاهش وزن نهایتا بستگی به خودمون داره، اما همگی نیاز به کمک و حمایت داریمایدزی‌ها چطور زندگی می‌کنند؟ایدزی‌ها چطور زندگی می‌کنند؟ بیماران ایدزی، چطور زندگی می‌کنند؟ انگ،‌ تبعیض کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات چربی سوز لیپو۶ پایگاه تخصصی بدنسازی و …این چربی سوز هدفمند ترین، قدرتمند ترین و بیرحم ترین چربی سوزی ست که جهان تاکنون به خود عامل ایجاد یبوست چیست و چطور درمان میشود…بیماری‌هایبوست یکی از موضوعاتی است که افراد کمتر رغبت به صحبت کردن در مورد آن نشان میدهند و حتی غذاهای ممنوع در کم کاری تیروئید رژیم غذایی تغذیه سلامت نیوز تغذیه رژیم غذایی سلامت نیوز برخی از مواد غذایی حاوی ترکیباتی هستند که منجر به کاهش عملکرد تیروئید می‌شوند تست‌ های غربالگری نوزادان اجباری است شاید این سوالی باشد که در بدو تولد نوزاد در ذهن بسیاری از والدین مطرح ‌شود آیا می ‌توان ایدزی‌ها چطور زندگی می‌کنند؟ ایدزی‌ها چطور زندگی می‌کنند؟ «بیماران ایدزی، چطور زندگی می‌کنند؟» انگ،‌ تبعیض،‌ طرد از حل‌المسائل نفخ بدبو شدن گاز روده چه زمانی بیشتر می‌شود؟ معمولاً خوردن مواد فیبردار مانند کلم، کاهو و کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان پی آر پی زیبایی شما در خون شماست پیش گفتار یک روش نسبتا نوین و بنیادین سلول های درمانی در علم بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بالابودن آنزیم‌های کبدی در دکتر سید رفیع حسینی، متخصص چشم در پاسخ به این پرسش می‌گوید در صورت درمان نشدن آستیگماتیسم پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای چربی سوز لیپو۶ پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ سید علی در ۲۳ام آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۱۳۳ سلام خسته نباشید میگم به شما خدا شما رو خیر بده که با عامل ایجاد یبوست چیست و چطور درمان میشود … بیماری‌ها یبوست یکی از موضوعاتی است که افراد کمتر رغبت به صحبت کردن در مورد آن نشان میدهند و حتی در دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، پیشگیری از کنترل دیابت با مصرف گشنیز سرکه سیب به عنوان یک آنتی بیوتیک و داروی دیابت درمان دیابت با طب

مطلب مبتلایان به کم کاری تیروئید چطور وزن کم کنند؟ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :مبتلایان به کم کاری تیروئید چطور وزن کم کنند؟
http://mofidestan.ir/%d9%85%d8%a8%d8%aa%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%aa%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%af-%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d9%88%d8%b2%d9%86-%da%a9%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 98 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

پاورپوینت میکروبیولوژی عمومی ، ۴۳ صفحه اسلاید ساده برخی عناوین اسلایدها : زیست شناسی و میکروبیولوژی ترکیب مولکولی انواع سلولها ساختمان میکروب غشاء سیتوپلاسمی (غشاء داخلی) متابولیسم باکتری عوامل مؤثر در رشد باکتریها قارچ ها مخمرها ساختمان ساختاری تولید مثلی اسپور غیر جنسی قارچ های مهم ویروس ها ژنتیک میکروبها عوامل جهش زا …

نوشته پاورپوینت میکروبیولوژی عمومی در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت میکروبیولوژی عمومی
http://file-yab.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%db%8c%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%85%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 82 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

جام جم آنلاین: فریاد می‌زد «دلم گرفت ای همنفس، پرم شکست تو این قفس»، با ترانه دلنشین اهورا ایمان و با موسیقی به یاد ماندنی مرحوم بابک بیات.

 حمید حامی:مدل ساعت و ماشین و تعداد فالوئر معیار سنجش هنرمند است

حامی خواننده‌ای بود که در تمام این سال‌ها وزینی آهنگ‌هایش را حفظ کرد و فراز و فرودها و تغییر ذائقه موسیقایی مخاطب نگذاشت طرفدارانش او را فراموش کنند. با او به گفت‌وگو پرداختیم.

حامی از بیماری‌اش در پنج سال اخیر می‌گوید. از این‌که تنش‌ها با او چه کردند و او چگونه خودش را دوباره بازیابی کرد. هنوز هم دلش گرفته است، از نگاهی که ملاک سنجش هنرمند برایش نه هنر و نه حتی انسانیت، بلکه ساعت و ماشین و تعداد فالوئرهای اوست. گفت‌وگوی ما را با این خواننده بخوانید.

دوره‌ای در عرصه موسیقی پاپ بسیار پرکار بودید. اما در سال‌های اخیر انگار کم کار شدید. علتش چیست؟

– این پنج سال اخیر قدری کم کار بودم که به‌دلیل بیماری روی استیج نرفتم. اما از نظر آلبوم و فعالیت تلویزیونی و ویدئویی اتفاقا فعالیتم چند برابر شده بود.

یک سال اخیر نسبت به گذشته اجراهای زیادی داشتم و بیشترین تعداد کنسرت را نسبت به گذشته برگزار کردم. آلبوم آخرم هم اسفند ۹۲ منتشر شد که بعد از آن با این که از نظر انتشار آلبوم کند پیش رفتم، اما باز هم به نسبت انتشار آلبوم‌های قبلی‌ام که چهار سال یکبار بود، هم روندی رو به رشد است. چون قرار است اردیبهشت آلبوم جدیدم منتشر شود که با این حساب باز هم یک‌سال جلوتر هستم.

بیماری شما چه بود؟

– گرفتگی عضلانی ناشی از استرس و مشکلات روحی و روانی که مزید بر علت شده بود. در واقع این بیماری باعث افت شدید کیفیت و قدرت صدایم شده بود که ناشی از گرم نکردن قبل از آواز می‌شد. تمرین کم می‌کردم و همین باعث افت صدایم شده بود. می‌خواندم اما از آمادگی فاصله گرفته بودم. به‌خاطر همین ترجیح می‌دادم روی استیج نروم. کنسرت نداشتم اما فعالیت‌های دیگرم در جریان بود.

چرا مشکلات روحی و روانی؟

– بخشی به‌خاطر فشارها و تنش‌هایی است که در دنیای هنر و موسیقی وجود دارد.

مردم می‌دانند و اطلاع دارند که کدام خواننده وابستگی دارد و کدام خواننده ندارد. منظورم وابستگی به رانت و لابی است. قسمتی هم مربوط به مسائل خصوصی زندگی‌ام بود.بخشی هم مربوط می‌شد به یک پرونده مالی که من شاکی بودم و هنوز هم به نتیجه نرسیده و آن هم به‌دلیل حفره‌هایی است که در قوانین ما وجود دارد.

این مشکلات که هنوز هم پابرجاست. چطور روی خودتان کار کردید تا بر فشارها و استرس‌ها غلبه کنید؟

– سعی کردم روی پای خودم بایستم. آدم جنگجویی هستم. سماجت عجیبی به خرج دادم، با خودم تمرین کردم و عواملی را که باعث ایجاد مشکل شده بود، حذف کردم. البته کمک دوستان هم بود؛ دوستانی که فراتر از شهرت من کنارم بودند.

خیلی از ما در زندگی روزمره با این گونه فشارها و استرس‌ها روبه‌رو هستیم. شما که این دوره بحرانی را پشت سر گذاشتید و بر آن غلبه کردید، بگویید راهکار رهایی از این فشارها چیست؟

– هرکس با توجه به مشکلش می‌تواند این مشکلات را رفع کند و نسخه خودش را دارد. در روان‌شناسی و ورزش هم همین‌طور است.هر کس تمرین خودش را دارد.

در موردخودم هم باید بگویم مشکلات خاص من بوده و درمانش هم خاص من بوده است. اما حذف عواملی که باعث تنش و استرس می‌شود، کاری می‌کند که آدم قدرت بیشتری پیدا کند. از طرفی ورزش و سلامت هم عامل مهمی است.

برخلاف تصور، ورزش نیازی به پول ندارد. یک جفت کفش و یک ساعت پیاده‌روی، زندگی همه را عوض می‌کند.

خودتان هم ورزش می‌کردید؟

– انجام می‌دادم که توانستم بر مشکلات غلبه کنم و شرایط را تغییر بدهم. اینها باعث می‌شود تنش‌ها رخت بربندد.

موسیقی پاپی که شما ارائه می‌کنید، وزین و فاخر است. اصلا به شما نمی‌خورد که تنش‌ها و فشارها بر شما اثر داشته باشد.

– نمی‌توان گفت عصبانی نشو. در یک محیط دود آلود نمی‌توان گفت هوا پاک است. ما در جامعه‌ای هستیم که از رانندگی گرفته تا فرهنگ کلامی مردم، همه چیز غیرعادی است. اما از فرط تکرار عادی شده است. مدتی پیش ویدئویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی دیدم که عده‌ای از گردشگران خارجی از یکی از چهارراه‌های تهران فیلم گرفته بودند.

آنها از بام خانه‌ای فیلم گرفته بودند و می‌خواستند نشان دهند چطور موتور سوارها بی‌اعتنا به چراغ قرمز از آن عبور می‌کنند. چطور عابران بی‌توجه به چراغ سبز خودرو‌ها از چهارراه می‌گذرند. ترس در صدای گردشگران در آن فیلم مشهود بود. اتفاقا این ویدئو تعداد زیادی هم بیننده در فضای مجازی داشت. برای آنها این صحنه‌ها غیرعادی است، اما برای ما عادی شده است که موتورسوارها و عابران چراغ را رد می‌کنند و خودرو‌ها لایی می‌کشند و ترافیک ایجاد می‌کنند.

این یک مثال بود که بگویم تحمل این فضا سخت است. شرط آرامش این است که در جای آرامی زندگی کنید. اما می‌شود جنگید و می‌شود آدم خودش آرامشش را حفظ کند. می‌شود فاصله گرفت از موج‌های منفی. اما نمی‌توان گفت ما تافته جدابافته‌ای هستیم و با این مردم زندگی نمی‌کنیم. بد نیست که تحمل خود را بالا ببریم.

به شبکه‌های اجتماعی معتادید؟

– خوشبختانه خیلی سر نمی‌زنم. گاهی برایم تفریح است که تلگرام را چک کنم. اما اعتیاد ندارم. خوب شد گفتید. یک نکته راجع به فالوئرها خواستم بگویم که این روزها خیلی بحثش داغ است. من می‌روم فرضا به صفحه «آندره آ بوچلی» می‌بینم مثلا ۱۹۰ هزار فالوئر دارد.

می‌روم پیج یک خواننده تکنیکی دیگر می‌بینم صد هزار فالوئر دارد. تحقیق می‌کنم می‌بینم آدم‌های فوق‌العاده مطرحی هستند و در سطح جهانی هم آنها را می‌شناسند. اما رسم فالوئر خریدن و لایک خریدن و آلودگی فضای مجازی در ایران عجیب است. معیار سنجش یک هنرمند شهرت و هنر و حتی انسانیتش نیست، بلکه ساعت و ماشین و تعداد فالوئرهای اوست. یعنی برای دخترها و پسرها هنرمندانی جذابیت دارند که تعداد فالوئرهای بیشتری دارند. این نه‌تنها یک معضل، بلکه یک درد است که گریبان جامعه را گرفته است.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

حمید حامی ماشین و فالوئر معیار سنجش هنرمند است حمید حامی ماشین و فالوئر معیار سنجش هنرمند است

مطلب حمید حامی: ماشین و فالوئر معیار سنجش هنرمند است در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :حمید حامی: ماشین و فالوئر معیار سنجش هنرمند است
http://mofidestan.ir/%d8%ad%d9%85%db%8c%d8%af-%d8%ad%d8%a7%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%a6%d8%b1-%d9%85%d8%b9%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%87%d9%86%d8%b1/
نویسنده وبلاگ بازدید : 99 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۴۵   بخشی از متن مقاله چكيده : اين پژوهش به بررسي و تحليل عوامل مؤثر در پيدايش و گسترش اسكان غير رسمي در شهر يزد مي پردازد با اين هدف كه ضمن تبيين شاخص هاي اسكان غير رسمي در اين شهر از لحاظ اقتصادي، اجتماعي و كالبدي، به مقايسة تطبيقي اسكان غيررسمي شهر يزد با اسكان غير رسمي ايران و جهان پرداخته است  روش تحقيق توصيفي – تحليلي است. جامعة‌آماري محلة‌ خضرآباد شهر يزد مي باشد. براي گرد آوري اطلاعات مورد نياز از روش كتابخانه اي، ابزار پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده بهره گرفته شده است نوع نمونه گيري استفاده شده در اين تحقيق تصادفي بوده است براي تجزيه وتحليل و پردازش داده ها از نرم افزار spss , excel استفاده شده است.  عوامل موثر در پيدايش و گسترش اسكان غيررسمي در شهر يزد ( محله خضرآباد) مهاجرت، بيكاري، كمبود درآمد، ارزاني زمين و مسكن و .. بوده است كه اولين عامل حاشيه نشيني در يزد اقتصاد و بعد از آن دلايل فرهنگي و ا …

دانلود مقاله کامل درباره بررسی عوامل موثر در پیدایش و گسترش اسکان غیررسمی در شهر یزد در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره بررسی عوامل موثر در پیدایش و گسترش اسکان غیررسمی در شهر یزد
http://docz.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 76 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 76 اسلاید           فهرست :  اهميت موضوع – يادآوري مفاهيم علمي مهندسي روشنايي – کميات سنجش روشنايي – اصول طراحي سيستم روشنايي طبيعي – منابع الکتريکي (لامپها و چراغ ها) – اصول طراحي و نگهداري سيستم روشنايي مصنوعي – روشهاي اندازه گيري و ارزيابي روشنايي عمومي و  موضعي در محيط کار   عوامل زيان آور محيط هاي كار •  عوامل فيزيكي محيط كار •  عوامل بيولوژيكي محيط كار •  عوامل مكانيكي محيط كار •  عوامل ارگونوميكي محيط كار •  عوامل روحي ،  رواني  واجتماعي محيط كار •  عوامل شيميايي محيط كار    ويژگيهاي روشنايي مطلوب صرف‌نظر از منبع تأمين آن در موارد زير خلاصه مي‌گردد. •شدت روشنايي مطابق استاندارد (عمومي و موضعي) •تناسب منابع روشنايي با ماهيت کار و رنگ دهي مناسب طيف •تناسب چيدمان منابع و يکدستي توزيع روشنايي (عدم وجود سايه روشن محسوس) •عدم مزاحمت درخشندگي سطو …

نوشته پاورپوینت جامع و کامل درباره روشنايي در محيط كار اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاورپوینت جامع و کامل درباره روشنايي در محيط كار
http://filedanesh.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%8a%d9%8a-%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 96 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود تحقیق بررسی بازار سبزيجات خشک نوع فایل : Word تعداد صفحات : ۹۱ فهرست و پیشگفتار فصل اول(طرح تحقيق) ۱ هدف و ضرورت تحقيق ۲ فرضيه ي تحقيق: ۳ روش تحقيق: ۳ فصل دوم(ادبيات تحقيق) ۴ تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه ۵ جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور ۷ آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي ۷ نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال ۸ تعريف استراتژي ۱۰ نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي ۱۰ الف- استراتژي جايگزيني واردات ۱۰ ب- استراتژي توسعه صادرات: ۱۲ انواع استراتژي هاي رقابتي عام ۱۳ رهبري در هزينه ۱۵ تمايز محصول ۱۶ تمركز (محدودنگري) ۱۸ ميانه روي ۲۰ تعريف بازاريابي: ۲۲ استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار ۲۳ ۱- استراتژي بازاريابي يكسان ۲۴ ۲- استراتژي بازاريابي تفكيكي ۲۴ ۳- استراتژي بازاريابي تمركزي ۲۵ ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار ۲۶ تقسيم بندي بازار هاي بين المللي ۲۹ استراتژي توسعه آميخته بازاريابي ۳۰ آميخته محصول ۳۱ اهميت قيمت در آميخته بازاريابي ۳۴ آميخته تشويق و ترفيع ۳۶ توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي ۳۷ تصميمات عمده در بازاريابي بين الم …

منبع تحقیق بررسی بازار سبزيجات خشک سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :تحقیق بررسی بازار سبزيجات خشک
http://filemofid.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%a8%d8%b2%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d8%b4%da%a9/
نویسنده وبلاگ بازدید : 84 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: ۲۰ اسلاید                   سرفصل مطالب درس •مفاهيم و تعاريف •معماري پايگاه داده •مدل رابطه اي –عناصر مدل رابطه اي –جامعيت مدل رابطه اي • •جبر رابطه اي •حساب رابطه اي •زبان SQL •وابستگي تابعي •نرمال سازي مفاهيم كلي •داده نمايش ذخيره‌شده اشياء فيزيكي، چيزهاي مجرد، بوده‌ها، رويدادها يا چيزهاي قابل مشاهده كه در تصميم‌سازي بكار مي‌آيند. •اطلاع هر نمايشي اعم از كاراكتري يا كميتهاي قياسي كه معنايي به آن قابل انتساب باشد. •پايگاه داده   مجموعه‌اي است از داده‌هاي ذخيره شده و پايا، به صورت مجتمع(يكپارچه) (نه لزوما فيزيكي، بلكه حداقل به طور منطقي)، بهم مرتبط، با كمترين افزونگي، تحت مديريت يك سيستم كنترل متمركز، مورد استفاده يك يا چند كاربر از يك يا بيش از يك ”سيستم كاربردي“، به طور همزمان و اشتراكي • …

منبع پاورپوینت درباره اصول طراحي پايگاه داده ها سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت درباره اصول طراحي پايگاه داده ها
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a-%d9%be%d8%a7%d9%8a%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 47 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

فيسبوک نخستين مقر پرورش استارت آپ هاي خود را در پاريس مي سازد


خبرگزاري آريا – بزرگترين شبکه اجتماعي دنيا عمليات اجرايي احداث نخستين مرکز پرورش استارت آپ هاي خود را در شهر پاريس و در محل يکي از ايستگاه هاي قديمي قطار آغاز کرده است.
نام اين مکان «گاراژ استارت آپ ها» (Startup Garage) يا «ايستگاه F» است و پس از تکميل بزرگترين نمونه از اين دست مراکز در دنيا لقب خواهد گرفت. قرار است در اين مکان فيسبوک امکانات بازاريابي، قابليت هاي فني و تجربه هاي خود در زمينه تجربه کاربري (UX) و رابط کاربري (UI) محصولات را در دوره هاي ۶ ماهه به طور همزمان در اختيار ۱۰ تا ۱۵ استارت آپ قرار بدهد.
«ايستگاه F» مساحتي در حدود ۴۳ هزار متر مربع را شامل مي شود و پس از تکميل داراي يک پرديس آموزشي به ظرفيت ۳۰۰۰ صندلي، ۱۰ برنامه استارت آپ بين المللي، رستوران، ۴ آشپزخانه، کافه، بار و ۸ سالن همايش خواهد بود. همچنين فيسبوک در نظر دارد تا سال ۲۰۱۸ خوابگاه هايي را نيز براي کارآفرينان جوان تحت پرورش خود بنا کند.

اين شرکت از همين حالا ليست بلند بالايي از استارت آپ ها را براي پرورش در اين مرکز تهيه نموده است. از جمله آنها مي توان به نام هايي چون Mapstr ،Chekk ،Fabulous و Karos اشاره کرد.
محبوب ترين شبکه اجتماعي دنيا همواره حامي کسب و کارهاي نو و ايده هاي تازه بوده و تا کنون در قالب برنامه هاي مختلف به حمايت هاي مالي و فني از استارت آپ ها پرداخته است، اما برنامه «گاراژ استارت آپ ها» اولين اقدام اين کمپاني براي بسترسازي فيزيکي براي کارآفرينان به شمار مي آيد.
استارت آپ ها از سرتاسر دنيا مي توانند براي حضور در ايستگاه F نام نويسي نمايند. ضمن اين که صفحه اختصاصي اين گاراژ در شبکه اجتماعي فيسبوک نيز در اين آدرس راه اندازي شده که علاقه مندان مي توانند با مراجعه به آن اطلاعات بيشتري را در اين زمينه به دست بياورند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

فيسبوک نخستين مقر پرورش استارت آپ هاي خود را در پاريس مي سازد فيسبوک نخستين مقر پرورش استارت آپ هاي خود را در پاريس مي سازد

مطلب فيسبوک نخستين مقر پرورش استارت آپ هاي خود را در پاريس مي سازد در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :فيسبوک نخستين مقر پرورش استارت آپ هاي خود را در پاريس مي سازد
http://mofidestan.ir/%d9%81%d9%8a%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d9%86%d8%ae%d8%b3%d8%aa%d9%8a%d9%86-%d9%85%d9%82%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be-%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%ae/
نویسنده وبلاگ بازدید : 53 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل: PowerPoint (قابل ويرايش و آماده پرينت)  تعداد  اسلاید۲۰۶     §فصل ۱   مقدمه – تعريف واژه ها   §فصل ۲   نحوه ثبت حسابداري   §فصل ۳   حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم   §فصل ۴   ساختمان اجاره به شرط تمليك     لینک دانلود  کمی پایینتر میباشد   …

نوشته پاور پوینت در مورد مباحث جاري در حسابداري اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاور پوینت در مورد مباحث جاري در حسابداري
http://filefori.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%ad%d8%ab-%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 68 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت اصول آموزش و یادگیری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۳۱         فهرست     •يادگيري •نگرشهاي مختلف يادگيري •نظريه سازنده نگري در يادگيري •اصول نظريه سازنده نگري •روشهاي تدريس •انگيزش و تعليم و تربيت •انواع انگيزه •الگويي براي افزايش انگيزه •ويژگي هاي معلم •ويژگي هاي جو كلاس •ويژگي هاي روش آموزش • •هوش و خلاقيت •تعريف هوش •نگرشهاي مختلف به هوش •تقسيم بندي هوش چندگانه •اصول آموزشي مرتبط با تقويت هوش •خلاقيت •انواع تفكر •خصوصيات افراد خلاق •آموزش و پرورش و خلاقيت •تغييرات اساسي نظام آموزشي جهت پرورش خلاقيت     …

نوشته دانلود پاورپوینت اصول آموزش و یادگیری در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت اصول آموزش و یادگیری
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 59 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

زیباترین دکوراسیون برای آپارتمانهای زیر ۵۰ متر وب‌سایت اتاق: جالب ترین و زیباترین ترفندهای طراحی داخلی، معمولا در نوع چیدمان و تزیین دکوراسیون آپارتمانهای خیلی کوچک اتفاق می افتد. در این قسمت  می خواهم به معرفی تعدادی آپارتمان با متراژ بسیار پایین بپردازیم، که با طراحی پلان باز و آزاد فضایی کاملا جادار و شگفت […]

زیباترین دکوراسیون برای آپارتمانهای زیر ۵۰ متر

وب‌سایت اتاق: جالب ترین و زیباترین ترفندهای طراحی داخلی،
معمولا در نوع چیدمان و تزیین دکوراسیون آپارتمانهای خیلی کوچک اتفاق می افتد.
در این قسمت  می خواهم به معرفی تعدادی آپارتمان با متراژ بسیار پایین بپردازیم،
که با طراحی پلان باز و آزاد فضایی کاملا جادار و شگفت انگیر برای زندگی ایجاد کرده اند.

آپارتمان هایی که با پلان باز طراحی می شوند تصوری دلپذیر از آزدای ر ابه وجود می آورند ،
اما یقینا مشکلاتی را بر سر راه خانه دار و طراح داخلی خانه قرار می دهند.
برای درست انجام شدن کار در چنین فضاهایی فقط باید دنبال تعادل بود.
به این معنی که اتاق های خانه باید در عین بهم پیوستگی،
هر کدام کاربرد جداگانه و زیبایی مخصوص به خود را داشته باشند.
در ادامه با سه آپارتمان شگفت انگیز آشنا خواهید شد که با ایجاد تعادل بین فضاها توانسته اند،
فضایی بسیار شاد و دلباز برای زندگی راحت و آسوده در یک فضای بسیار کم را پدید آورند.

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون آپارتمان

آپارتمان اول یکی از بهترین چنش ها و طراحی ها را در زمینه دکوراسیون داخلی معرفی می کند.
با چیدمان دقیق و برنامه ریزی شده وسایل و استفاده از تمی شاداب، این آپارتمان توانسته ظاهری بسیار روشن،
جادار و دلباز به خود بگیرد. حتی در این فضای محدود نیز باز هم از رنگ های تیره استفاده شده است.
پنل های چوبی کابینت، دیوارپوش، کمدها و میز تلویزیون همگی به رنگ تیره هستند ،
که در زمینه روشن آپارتمان شدیدا خودنمایی کرده و فضا را گرم و خواستنی نشان می دهند.
اتاق نشیمن بیشتر فضای خانه را اشغال کرده در حالی که آَشپزخانه در گوشه و کنار راهروی ورودی جاسازی شده است.

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون آپارتمان

مقایسه

نکته جالب توجه در این خانه بخش بندی مناسب فضاهاست طوری که در عین متصل بودن به یکدیگر،
هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. کار جداسازی فضاها، با استفاده از وسایل خانه به رنگ های متفاوت انجام شده است.
آشپزخانه تمی متضاد نسبت به سایر قسمت های خانه دارد، کابینت های چوبی با رنگ تیره ،
در آشپزخانه با رنگ روشن و شیک اتاق نشیمن تضاد بسیار جالبی ایجاد کرده است.
بکار بردن تضاد در دکوراسیون آپارتمانهای خیلی کوچک کاری سخت اما بسیار کارآمد،
برای جداسازی فضاهاست که نمونه زیر به خوبی از پس این کار برآمده است.

دکوراسیون آپارتمان
خانه بعدی اما کوچکتر و در عین حال رنگارنگ تر از نمونه بالایی است. زمینه های رنگی بسیار متفاوت که شامل رنگ تخته چوب،
آبی نفتی و سبز زیتونی است به فضای داخلی خانه ظاهری دلپذیر و اتمسفری نوستالژیک داده است.
اما چیزیکه از همه بیشتر جلب نظر می کند مسلما پنل های چوبی دیوار پشت تلویزیون هستند.
پنل هایی که مانند تخته های چوبی کهنه بنظر می رسند در همان نگاه اول نظرها را به خود جلب می کند،
به همین خاطر دکوراسیون سایر مناطق خانه باید تا حد امکان ساده طراحی میشد. ساده سازی باعث می شود ،
دکوراسیون آپارتمانهای خیلی کوچک بهم ریخته و شلوغ بنظر نرسد.

دکوراسیون آپارتمان

و در نهایت می رسیم به آپارتمان آخر که تمام ویژگی های مثبت یک خانه شیک به سبک مدرن-کلاسیک را در خود دارد.
قسمت جالب توجه در آپارتمان، آشپزخانه است که به شیوه ای هوشمندانه از جزیره بعنوان جداکننده استفاده کرده است،
طوری که هم جزئی از آشپزخانه بوده و هم جزئی از اتاق پذیرایی.
در اینجا هم مانند دو آپارتمان قبلی از عنصر تضاد استفاده زیادی شده خصوصا در قسمت آشپزخانه که کابینت ها یکدست مشکی بوده،
اما دیوار راهروی بقل کاملا سفید و روشن است. البته دیوار پشت ظرفشویی نیز رنگی سفید دارد تا کل آشپزخانه از دید خارج نشود.

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون آپارتمان

آشپزخانه نیز با اینکه فضای بسیار کوچکی را اشغال کرده اما بازهم طرحی بسیار ویژه و بسیار شیک دارد.
در چنین فضای کوچکی از چهار رنگ متفاوت استفاده شده است، رنگ روشن چوب، رنگ سفید کابینت های بالایی،
رنگ سبز زیتونی کانتر و رنگ خاکستری کابینت های پایینی.
حتی صندلی های اپن آشپزخانه به رنگ زرد هستند که رنگی برجسته است،
اما داخل آشپزخانه تا حدد ممکن از رنگ های آرام و لطیف استفاده شده. دیوار بین کابینت ها نیز میله ای قرار گرفته،
که کاملا از دید پنهان است اما راه حلی هوشمندانه برای آویزان کردن ظروف بشمار می رود.

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون آپارتمان

تی نیوز

زیباترین دکوراسیون برای آپارتمانهای زیر ۵۰ متر + تصاویر



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج زیباترین مکان های دیدنی شهر دبیایجاد تغییر در سازمان و قدم برای موفقیت کارهای نوآورانه که تجارت جهانی را تغییر دادندکارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …احداث کنسول به شارع در حد مجاز خارج از مدلول پروانهلیست قیمت هتلهای مازندران شمال همراه با عکس، …هتلهایمازندرانرزرو هتل آزادی خزر هایت سابق مازندران از تاریخ شنبه هيجدهم دی به مدت شب قیمت ها به کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان همه …مبحث دوم مراجع صالح جهت رسيدگي بر خلاف ترتيب مقرر در قانون مصوب كه رسيدگي به تمام نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج نقاشی زیباترین مکان های دیدنی شهر دبی ایجاد تغییر در سازمان و قدم برای موفقیت کارهای نوآورانه که تجارت جهانی را تغییر دادند کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان اصطلاحات ونکات شهرداری احداث کنسول به شارع در حد مجاز خارج از مدلول پروانه لیست قیمت هتلهای مازندران شمال همراه با عکس، تخفیف و مشخصات هتلهایمازندران رزرو هتل آزادی خزر هایت سابق مازندران از تاریخ شنبه هيجدهم دی به مدت شب قیمت ها به ریال می کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان همه چیز در مورد مبحث دوم مراجع صالح جهت رسيدگي بر خلاف ترتيب مقرر در قانون مصوب كه رسيدگي به تمام پرونده

مطلب زیباترین دکوراسیون برای آپارتمانهای زیر ۵۰ متر + تصاویر در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :زیباترین دکوراسیون برای آپارتمانهای زیر ۵۰ متر + تصاویر
http://mofidestan.ir/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 49 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۳۶   بخشی از متن مقاله پيش گفتار  حكما گفته اند كه ابزار حق شناسي و تكريم دربارة بزرگان نشانة نجابت و بزرگي است. اين مسئله نه تنها در روابط افراد با يكديگر بلكه در زندگي اجتماعي ملت ها نيز حقيقت و اهميت دارد و بقدر حفظ آثار عتيقه و صنايع ظريفه جالب دقت است. اظهار قدرداني و حرمت در حق مردان نامور و صاحبان فضل و هنر در ميان يك ملت از يك طرف نام و نشان و عظمت مدني آن ملت را از محو شدن نگه مي دارد و او را در نظر تاريخ و اهل تحقيق بزرگ مي نمايد و از طرف ديگر براي افراد نسل حاصل و نژاد آينده ماية تشويق و سربلندي و وسيلة پرورش دادن حس غرور و قوة اراده مي گردد. چون در هريك از اعمال بشر يك سايق و محرك مادي يا معنوي موجود است يعني هر يك از كارهاي ما تكيه به يك اميد نفع مادي و يا معنوي مي كند پس در مساعي و فداكاري هاي بزرگ نيز اميدها و سايق هاي بزرگ لازم است و آن جزء تشويق و تكريم و تبجيل چيز ديگري نيست. از اين رو هر قدر نام بزرگان ي …

دانلود مقاله کامل درباره زندگینامه سیدجمال الدین اسدآبادی در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره زندگینامه سیدجمال الدین اسدآبادی
http://docz.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b3%db%8c-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 58 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :  PowerPoint  ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد  اسلاید۱۴       لینک دانلود  کمی پایینتر میباشد   …

منبع پاور پوینت در موردحل معادلات بازگشتی سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاور پوینت در موردحل معادلات بازگشتی
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b4%d8%aa%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 54 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

نوشته آرایشگاه پریناز در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :آرایشگاه پریناز
http://file-yab.ir/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%b2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 132 سه شنبه 28 دی 1395 نظرات (0)

موضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A510FD بدون کابل otg  این آموزش بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح داده شده و کاربران میتوانند بدون مشکل Frp گوشی های سامسونگ را باز کنند بدون مشکل بدون نیاز به کابل otg تمامی فایلها و نرم افزارهای مورد نیاز برای این کار در کنار فایل آموزشی قرار داده شده است کاملا تست شده و بدون مشکل میتوانید فایل آموزشی و فایلهای مورد نیاز برای این کار را با لینک مستقیم دانلود نمایید   …

آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A510FD بدون کابل otg …
irbartar.ir/آموزش-حذف-frp-گوشی-samsung-galaxy-a5-a510fd-بدون-کابل-otg/‎Cached29 ا کتبر ۲۰۱۶ … موضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A510FD بدون کابل
otg  این آموزش بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح …
آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg …
irbartar.ir/آموزش-حذف-frp-گوشی-samsung-galaxy-a5-a5100-بدون-کابل-otg/‎Cached29 ا کتبر ۲۰۱۶ … موضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل
otg  این آموزش بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح …
آموزش حذف frp گوشي Samsung Galaxy Tab 4 بدون کابل otg – وبلاگ
londonfc95.rozblog.com/…/آموزش-حذف-frp-گوشی-samsung-galaxy-tab-4-بدون-کابل-otg.html‎Cached25 ا کتبر ۲۰۱۶ … آموزش حذف frp گوشي Samsung Galaxy Note 4 N910U بدون کابل otg 1 . … Tab 4 18
…. آموزش حل مشکل گوگل اکانت بعد از فلش گوشی Samsung Galaxy A5 حل مشکل …
FRP RESET حذف اکانت گوگل گوشی A510fd – کافه نیوز .
ریست frp lock تمامی گوشیهای سامسونگ بدون کابل OTG – آموزش های vip …
mobile3ra.com/…/ریست-frp-lock-تمامی-گوشیهای-سامسونگ-بدون-کابل/‎Cachedخانه آموزش های وی ای پی ریست frp lock تمامی گوشیهای سامسونگ بدون کابل OTG … یا
اطلاعات گوشی را از منوی ریکاوری حذف کنید، بعد از روشن شدن دستگاه اندرویدی خود
خواهید که برای … Samsung Galaxy A5 (2016) A510M, A510FD, A5100, A510Y
حل مشکل frp گوشی های سامسونگ ۲۰۱۶ – فایل فلش گوشی
flash.semino.ir/حل-مشکل-frp-گوشی-های-سامسونگ-۲۰۱۶/‎Cached26 نوامبر ۲۰۱۶ … حذف اکانت گوگل گوشیهای سامسونگ بدون باکس ,آموزش برداشتن FRP گوشی J700F,
حل … مشکل رو حل کنید دانلود رام ۴ فایل سامسونگ ای۵ | Samsung A5 2016 A510FD.
… حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ و باز کردن قفل frp بدون نیاز به کابل otg … فایل
فلش۱ آموزش و فایل حل مشکل FRP گوشی Samsung Galaxy …
حذف اکانت گوگل گوشیهای سامسونگ بدون باکس | حذف FRP – رام رسمی
downloadrom.ir/آموزش-حذف-اکانت-گوگل-از-سری-دستگاه-های-س/‎Cached24 ا کتبر ۲۰۱۶ … آموزش جدید حذف اکانت جیمیل بعد از ریست فکتوری در گوشی های سامسونگ روش … های
جدید سامسونگ با اندروید ۵.۱.۱ و ۶.۰.۱ نیز کار میکند و نیازی به کابل OTG ندارد! …
Samsung Galaxy A5 (2016) A510M, A510FD, A5100, A510Y
حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ و باز کردن قفل frp بدون نیاز به کابل …
www.grandroid.ir/google-accountt/‎Cached4 روز پیش … این آموزش روی گوشی های سامسونگ اندروید ۵٫۰تا ۶٫۰٫۲ جواب داده و ۱۰۰درصد تضمینی
… حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ و باز کردن قفل frp بدون کابل otg … Samsung
Galaxy A5 (2016) A510M, A510FD, A5100, A510Y, A510f … شده سامسونگ ، حذف
حساب سامسونگ ، حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ بدون کابل otg ، حل …
دانلود آموزش حذف frp گوشي سامسونگ Samsung Galaxy S5 Neo G903F …
rizbin.org/دانلود-آموزش-حذف-frp-گوشي-سامسونگ-samsung-galaxy-s5-neo-g903f-بد/‎Cached9 نوامبر ۲۰۱۶ … دانلود آموزش حذف FRP گوشي هاي سامسونگ بدون باکس با لينک مستقيم … ….. آموزش
حذف frp گوشي Samsung Galaxy A5 A510FD بدون کابل otg …
A510FD | دانلود مقاله پروژه فایل رایگان
filesell.downloadproje.ir/tag/a510fd/‎Cachedآموزش حذف FRP و حل مشکل گوگل اکانت سامسونگ Samsung A5 (2016) A510M, …
آموزش حل مشکل قفل گوگل اکانت گوشی Samsung Galaxy A5 2016 بدون باکس (
گوگل … اکانت و FRP) حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ و باز کردن قفل frp بدون
کابل otg …
للبیت | اموزش حذف اکانت گوگل در گوشی های سامسونگ بعد از ریست یا …
lalebit.ir/…/اموزش+حذف+اکانت+گوگل+در+گوشی+های+سامسونگ+بعد+از+ریست+یا+فلش++کابل+otg.html‎Cachedحل مشکل اکانت گوگل سامسونگ و باز کردن قفل frp بدون کابل otg … آموزش حل و
برداشتن قفل گوگل اکانت گوشی Samsung Galaxy A5 2016 بدون باکس (گوگل
اکانت). آموزش حل ….. دانلود فایل combination سامسونگ a510fd برای حذف frp و گوگل
اکانت.

نوشته آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A510FD بدون کابل otg اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A510FD بدون کابل otg
http://doclink.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%ad%d8%b0%d9%81-frp-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-samsung-galaxy-a5-a510fd-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-otg/
نویسنده وبلاگ بازدید : 62 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوي ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ شیوه نمره گذاری و تفسیر به منظور نمره گذاری پرسشنامه به هر گزینه بلی ۱ امتیاز و به هر گزینه خیر ۰ امتیاز دهید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه امتیاز همه سوالات پرسشنامه را با هم جمع نمائید روایی و پایایی منبع …

منبع پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوي ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوي ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%ef%bb%a7%ef%ba%8e%ef%ad%98%ef%bb%b4%ef%ba%ae%d9%88%d9%8a-%ef%ba%97%ef%bb%9c%ef%ba%8e%ef%bb%a7%ef%ba%b8%ef%bb%b2-4/
نویسنده وبلاگ بازدید : 55 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 39 اسلاید         قانون سقط درمانی(مصوب ۱۳۸۴) n   سقط درمانی با تشخيص سه پزشك متخصص و تاييد   پزشكی قانونی مبنی بر بيماری جنين كه به علت عقب افتادگی يا ناقص الخلقه بودن موجب حرج مادر است ويا بيماری مادر كه با تهديد جانی مادر توام باشد قبل از ولوج روح (چهارماه) با رضايت زن مجاز می باشد و مجازات و مسئوليتی متوجه پزشك مباشر نخواهد بود.     متخلفين از اجرای مفاد اين قانون به مجازاتهای مقرر در قانون مجازات اسلامی محكوم خواهند شد. ۳- عقب افتادگی جنین یعنی اختلال کامل یا نسبی در ساختار یا عملکرد دستگاه عصبی جنین به هر علتی که نهایتاً منجر به تولد نوزاد زنده نشود و در صورت تولد با فاصله کوتاهی بمیرد یا دچار اختلال ذهنی یا جسمی باشد به نحوی که موجب حرج مادر گردد. ملاک تشخیص عرف پزشکی و تائید متخصصین ذیربط است. …

منبع پاورپوینت درباره قوانين و دستورالعمل های سقط جنين سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت درباره قوانين و دستورالعمل های سقط جنين
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%8a%d9%86-%d9%88-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%85%d9%84/
نویسنده وبلاگ بازدید : 46 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)

فهرست                                                                            مقدمه فصل اول – شرحي بر پخش بار .  1- پخش بار ۲- شين مرجع يا شناور ۳- شين بار ۴- شين ولتاژ کنترل شده ۵- شين نيروگاهي ۶- شين انتقال فصل دوم – محاسبات رياضي نرم افزار ۱- حل معادلات جبري غير خطي به روش نيوتن-رافسون ۲- روشي براي وارون کردن ماتريس ژاکوبين فصل سوم – معادلات حل پخش بار به روش نيوتن-رافسون ۱- حل پخش بار به روش نيوتن – رافسون فصل چهارم – تعيين الگوريتم کلي برنامه ۱- الگوريتم کلي برنامه ۲- الگوريتم دريافت اطلاعات در ورودي ۳- الگوريتم محاسبه ماتريس ژاکوبين ۴- …

دانلود پروژه رشته برق – طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن …
project.downloadproje.ir/دانلود-پروژه-رشته-برق-طراحي-نرم-افزار/‎Cached14 ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود پروژه رشته برق – طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به زبان
Builder C++ با فرمت ورد. فهرست مقدمه فصل اول – شرحي بر پخش …
پروژه رشته برق – طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به …
nowyadres.bitcoin.p-w.work/…/پروژه-رشته-برق–طراحی-نرم-افزار-پخش-بار-به-روش-نیوتن-رافسون-به-زبان-builder-c-‎Cachedفرمت Word قابل ویرایش. … پروژه رشته برق – طراحي نرم افزار پخش بار به روش
نيوتن رافسون به زبان Builder … 7-الگوريتم مربوط به ضرب وارون ژاکوبين در
ماتريس … فصل پنجم – مروري بر دستورات برنامه نويسي C++. 1- انواع داده … پرداخت
و دانلود …
پروژه طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به زبان C++ …
www.payanname.net/پروژه-طراحي-نرم-افزار-پخش-بار-به-روش-نيو/‎Cachedپروژه رشته مهندسی برق عنوان : طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به
زبان C++ Builder مقدمه : بي شک صنعت برق مهمترين و حساسترين صنايع در هر
کشور. … اين بود که با بالا بردن سطح ولتاژ ، به همان نسبت نيز جريان را پائين مي
آوردند …
بایگانی‌ها نیوتن رافسون – دانلود فایل و مقاله رایگان
ghalamfestival.ir/freeproject/tag/نیوتن-رافسون/‎Cachedدانلود پایان نامه آماده دانلود پايان نامه رشته مهندسی برق طراحي نرم افزار پخش بار به
روش نيوتن رافسون به زبان ++Builder C با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات …
دانلود پروژه طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان …
www.iranfiledl.blogsky.com/1395/06/10/post-2047/‎Cached31 آگوست ۲۰۱۶ … دانلود پروژه طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان Builder C++ …
پروژه جهت دریافت اخذ مدرک کارشناسی برق فهرست مطالب: مقدمه فصل اول – شرحی بر
پخش بار . … نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان Builder C++ _خوش
امدید. … مرجع دانلود پایان نامه با فرمت ورد – متن کامل – همه رشته ها.
[PDF] PDF[طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان Builder C …
articlenetwork.ir/pdf=40332‎Cached8 دسامبر ۲۰۱۶ … ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﺮم اﻓﺰار ﭘﺨﺶ ﺑﺎر ﺑﻪ روش ﻧﯿﻮﺗﻦ راﻓﺴﻮن ﺑﻪ زﺑﺎن ++Builder C … از زﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﺑﺮق. ﮐﺸﻒ و
ﺗﺠﻬﯿﺰات ﺑﺮﻗﯽ اﺧﺘﺮاع ﺷﺪﻧﺪ. ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﺑﺎ. ﺳﺮﻋﺖ ﺗﺴﺎﻋﺪی در ﺟﻬﺖ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺷﺘﺎب ﮔﺮﻓﺖ … ﺻﻔﺤﻪ ۲ ۲۰۱۶-
۱۲-۰۸ داﻧﻠﻮد ﺷﺪه در ﺗﺎرﯾﺦ ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﺮم اﻓﺰار ﭘﺨﺶ ﺑﺎر ﺑﻪ روش ﻧﯿﻮﺗﻦ راﻓﺴﻮن ﺑﻪ زﺑﺎن ++Builder C ….
ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ: WORD (ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ) ﻣﻘﺪﻣﻪ: ﺑﯽ ﺷﮏ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺮق ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ و ﺣﺴﺎﺳﺘﺮﯾﻦ ﺻﻨﺎﯾﻊ در ﻫﺮ.
دانلود پروژه طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به زبان …
powerjam.ir/دانلود-پروژه-طراحي-نرم-افزار-پخش-بار-به/‎Cached26 ژوئن ۲۰۱۶ … دانلود پروژه طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان Builder C++.
تیر ۶, ۱۳۹۵ پروژه برق قدرت, پروژه و پایان نامه کارشناسی برق ارسال دیدگاه ۳۴۰
بازدید. ۲۲۳-طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون … ۸۰,۰۰۰ ریال – خرید
فایل word این پروژه کلیک کنید پرداخت مورد به سبد خرید اضافه شد.
پروژه طراحی نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به زبان Builder …
www.asanproject.ir/طراحی-نرم-افزار-پخش-بار-به-روش-نيوتن-راف/‎Cached
Similarدانلود پروژه طراحی نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به زبان Builder C++. …
فرمت: ورد || دسته: کامپیوتر || قیمت: ۱۲۵۰۰ تومان || تعداد صفحه: ۱۳۷ … بی شک
صنعت برق مهمترین و حساسترین صنایع در هر کشور محسوب می‌شود. … روش نیوتن-
رافسون یک روش دقیق با تکرارهای کم می‌باشد که جوابها زود همگرا می‌شود ، اما دارای
محاسبات …
طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان Builder C++ …
www.thymus.ir/articles/14799‎Cached24 نوامبر ۲۰۱۶ … دسته: کامپیوتر و IT فرمت فایل: doc حجم فایل: ۲۵۷ کیلوبایت تعداد صفحات …
طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان Builder C++ … این بود که
با بالا بردن سطح ولتاژ، به همان نسبت نیز جریان را پائین می آوردند، …. این فایل ۶۲
صفحه ای در قالب ورد محاسبات پخش بار و اتصال کوتاه مدار ۶ شینه که …
طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به زبان Builder
themastershouldntreturn.rozblog.com/…/طراحي-نرم-افزار-پخش-بار-به-روش-نيوتن-رافسون-به-زبان-builder.html‎Cached18 دسامبر ۲۰۱۶ … پروژه طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون به زبان Builder . … مقدمه : بي
شک صنعت برق مهمترين و حساسترين صنايع در هر کشور محسوب …. برنامه نویسی
بازدید: ۴ بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ۲۵۷ . … نامه کامل رشته مهندسی برق، بخشی
از مقدمه: در آغاز شکل گیری . … قالب word به همراه کدهای نوشته شده.

نوشته دانلود پروژه رشته برق – طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به زبان Builder C++ با فرمت ورد اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود پروژه رشته برق – طراحي نرم افزار پخش بار به روش نيوتن رافسون به زبان Builder C++ با فرمت ورد
http://doclink.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1/
نویسنده وبلاگ بازدید : 34 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)


به گزارش ستاره ها؛  نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیک مصرفی(CES) همه ساله با هدف عرضه نوآوری‌ها و فناوری جدید در ژانویه در لاس وگاس آمریکا برگزاری می‌شود.
به نقل از انگجت، امسال نیز شرکت‌های مختلف با جدیدترین و به روزترین فناوری‌های خود در این نمایشگاه شرکت کردند تا محصولات خود را به جهانیان معرفی کنند.
در این مطلب قصد داریم برخی از فینالیست‌های رقابت بهترین فناوری در این نمایشگاه را معرفی کنیم:
ویلچر Whill Model M

شرکت ویل (WHill) که در سال ۲۰۱۲ در توکیو تاسیس شده، یک‌ ویلچر الکترونیکی تولید کرده که چهار چرخ آن قابلیت حرکت بر روی سطوح مختلف را دارند. هر یک از چرخ‌های این ویلچر موسوم به مدل M ، قابلیت حرکات متفاوت از یکدیگر را دارند.
این دستگاه که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا( (FDAقرار گرفته، دارای سه حالت سرعت و یک گزینه برای ثابت ماندن بوده که از سر خوردن بر روی سطوح لیز یا حرکت ناگهانی در هنگام برخورد دیگران با آن جلوگیری می‌کند.
حسگرهای محصولات کشاورزی Amber

جمعی از دانشجویان دانشگاه ایلی‌نوی موفق به توسعه حسگرها و یک سیستم کنترل برای سیلوها شدند که به کشاورزان اجازه می‌دهد تا رطوبت و کیفیت محصولات ذخیره شده را از راه دور ردیابی کنند.
وجود رطوبت بالا در سیلوها حتی به مدت چند روز می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به کشاورزان وارد کند. بنابراین داشتن این نوع فناوری می‌تواند به رونق کسب و کار کمک و  فراتر از آن مشکلات فاسد شدن مواد غذایی در سراسر جهان را حل کند.
دستگاه تصفیه هوا جیبی Plume Flow

Flow شبیه ابزارهای پوشیدنی رایج نیست. این دستگاه  کیفیت هوا در نزدیکی شما را مورد بررسی قرار داده و کمک می‌کند تا از آلودگی هوا از جمله گرد و غبار، دود اگزوزها و دیگر گازهای خطرناک دوری کنید.
این فناوری دارای یک بند بوده که می‌تواند به کوله پشتی یا حلقه کمربند شلوار متصل شود. این فناوری برای سفر به شهرهای بزرگ مفید است.
دوچرخه هوشمند Think & Learn Smart Cycle


شرکت “فیشر پرایس” موفق به طراحی و تولید یک دوچرخه ثابت به نام “Think & Learn Smart Cycle” شده که با اتصال به یک تبلت از طریق امواج بلوتوث، ۴ اپلیکیشن آموزشی مختلف با موضوعات درسی و فناوری را در حین رکاب زدن کودک به او آموزش می‌دهد.
ساعت هوشمند Vapor

شرکت  Misfit در نمایشگاهCES 2017   از ساعت هوشمند جدید خود که دارای نمایشگر لمسی است رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند کهنام Vapor   دارد دارای صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی و مجهز به  GPSو حسگر ضربان قلب است.
این فناوری همچنین دارای حافظه داخلی ۴ گیگابایتی برای گوش دادن به موسیقی است.
خودروی برقی شرکت کرایسلر

شرکت فیات-کرایسلر در نمایشگاه CES 2017 از اولین خودروی تمام الکتریکی خود رونمایی کرده است.
این خودرو دارای ظاهر خاص و منحصر به فرد بوده که مخاطب‌های خاص خودش را دارد.
همچنین دارای دوربینی برای گرفتن سلفی از کاربرانی است که به حضور در شبکه‌های اجتماعی عادت دارند.
ستاپ باکس Dish AirTV

یکی از دیگر محصولاتی که در نمایشگاه امسال رونمایی شد، ستاپ باکس اندرویدی Dish AirTV بود که از پلتفرم Android TV نیرو گرفته و می‌تواند محتویات سرویس‌هایی مانند یوتیوب و Netflix را نمایش دهد.
این ستاپ باکس خانگی همچنین قادر است تا شبکه‌های محلی را دریافت کرده و آنها را نمایش دهد.
دستگاه بازیافت Zera Food Recycler

دستگاه بازیافت  Zera Food Recycler خانگیکه ضایعات مواد غذایی را طی ۲۴ ساعت به کود تبدیل می‌کند امسال در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد.
دستگاه  Zera Food Recycler توسط شرکت Whirlpool Corporation’s WLabs ساخته شده و وزنی در حدود ۱۱۸٫۶  پوند دارد.
تلویزیون‌های LG OLED W-Series

یکی از محصولات پرطرفدار و جذاب نمایشگاه CES 2017 تلویزیون‌های سری W شرکت ال‌جی بود. تلویزیون‌های LG Signature 4K OLED W Series از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار بوده که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.
این مدل‌ها به این دلیل به مدل W یا  Wallpaper معروف شده‌اند که به دلیل باریکی بیش از حد می‌توانند مانند یک کاغذ دیواری بر روی دیوار قرار گیرند. قطر این تلویزیون‌ها از یک گوشی آیفون نیز کمتر است.
گوشی هوشمند BlackBerry Mercury

شرکت بلک بری در نمایشگاه امسال از جدیدترین محصول خود که بلک بری مرکوری نام دارد رونمایی کرده که با تمامی محصولات پیشین این کمپانی تفاوت دارد.
این گوشی هوشمند دارای یک قاب آلومینیومی، دوربین فوق‌العاده با کیفیت و فناوری تشخیص اثر انگشت است.
این گوشی هوشمند جدید توجه حاضرین را در نمایشگاه به خود جلب کرد.
پروژکتور Razer Project Ariana

نمایشگاه CES 2017 امسال میزبان یک ویدئو پروژکتور بود که در نسخه‌های اولیه و آزمایشی ارائه شده و از طریق سیستم Chroma فضا را نوردهی کرده و تصاویر را بسط می‌دهد.
این پروژکتور در حال حاضر یک نمونه‌ی مفهومی است.
بُرس مو شرکت L’Oreal & Withings

شرکت‌های Withings و L’Oreal با همکاری یکدیگر شانه هوشمندی با نام Kerastase معرفی کردند.
این شانه هوشمند دارای یک میکروفن بوده که صدای موهای سر را تشخیص داده و اطلاعاتی را در زمینه این صداها ارائه می‌دهد.
Kerastase   همچنین دارای یک ژیروسکوپ بوده که الگوی شانه زدن کاربر و مقدار نیروی اعمال شده در هنگام شانه زدن را بررسی می‌کند.
این فناوری همچنین دارای یک حسگر برای تشخیص نوع و جنس مو است.
شانه هوشمند Kerastase دارای یک اپلیکیشن همراه بوده که داده‌های به دست آمده از این شانه به اپلیکیشن آن انتقال یافته و از این طریق می‌توان توصیه‌هایی را در مورد نگهداری از موی سر دریافت کرد.
کوله پشتی POP-I E-ink

محققان موفق به توسعه یک کوله پشتی جدید شدند که مجهز به یک نمایشگر از نوع e-paper است.
کوله پشتی POP-I backpack با دو نمایشگر متفاوت در سایزهای ۴٫۷ اینچ و ۱۰ اینچ با قیمتهای ۱۰۰ و ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
ربات اسباب بازی Boost

شرکت لگو امسال از محصول جدید خود به نام Boost رونمایی کرد.
این فناوری یک ربات اسباب بازی بوده که از قطعات مختلف قابل برنامه ریزی تشکیل شده و می‌تواند به اسباب بازی‌های متحرک و جذاب تبدیل شود.
این ربات دارای یک اپلیکیشن همراه برای سیستم‌های عامل اندروید و  iOSاست که قادر به ضبط صدا و انتقال آن به قطعات ربات است.
ربات زیردریایی PowerRay

شرکت PowerVision موفق به طراحی و تولید یک ربات زیر دریایی به نام  PowerRayشد که برای ماهیگیری به ماهیگیران کمک می‌کند.
این ربات می‌تواند در عمق ۱۲۰ پا(۳۰ متر) در آب حرکت کند.
 این ربات به فناوری ردیابی Fishfinder مجهز بوده که می‌تواند از این طریق ماهی‌ها و محل مناسب صید آنها را شناسایی کند.
این زیردریایی دارای یک دوربین ۴K بوده که ویدئوهای گرفته شده را به صورت زنده نمایش می‌دهد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب معرفی نامزدهای بهترین فناوری سال در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :معرفی نامزدهای بهترین فناوری سال
http://mofidestan.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b2%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84/
نویسنده وبلاگ بازدید : 55 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)


برترین ها: در ۱۵ کیلومتری جنوب پارک ملی لوره لیندو در جزیره اندونزیایی سولاوسی، در منطقه ای به نام دره بادا، چندین مجسمه مگالیت حکاکی شده یادآور مجسمه های موآی جزیره ایستر قرار دارد. این مجسمه ها، بدن های راست، سرهای بزرگ، چشمان گرد و یک خط نشان دهنده ابرو، گونه و چانه دارند. بسیاری از آن ها ایستاده اند و نیمی از بدن آن در خاک مدفون و در میان چمن های بلند پنهان هستند. برخی دیگر در جریان رودخانه ها واژگون شده اند.

تاکنون بیش از ۴۰۰ کنده کاری در این منطقه پیدا شده اما تنها حدود ۳۰ تا از آن ها به شکل فیگورهای انسانی هستند. اگرچه این سایت بیش از ۱۰۰ سال پیش کشف شده، اما اطلاعات کمی در مورد فرهنگ باستانی که آن ها را ساخته در دست است. ما حتی نمی دانیم این مگالیت ها چه زمانی حکاکی شده اند. تاریخ های پیشنهادی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ سال پیش هستند. قرن هاست که مردم محلی مگالیت ها را می شناسند، قبل از اینکه اروپایی ها آن ها را پیدا کنند.

براساس جنسیت مجسمه ها که از اندام های تناسلی آن ها مشخص است نام های مختلفی به آن ها داده شده است. مجسمه مردی به نام پالیندو به ارتفاع ۴ متر بزرگترین مگالیت این منطقه است. مجسمه دیگری به نام دستبند طلایی یک فیگور ۱٫۸ متری از یک زن است. روستاییان داستان های مختلفی برای هر یک از این شخصیت ها بافته اند. مثلا مجسمه ای به نام تادولاکو زمانی یکی از محافظان مورد اعتماد روستا بوده که بخاطر سرقت برنج تبدیل به گرانیت شده است.

 

اما مجسمه ها تنها مگالیت های این منطقه نیستند، همان طور که اشاره شد، بیش از ۴۰۰ مگالیت در اینجا وجود دارند که بعضی از آن ها سنگ های مدوری شبیه به گلدان و مخزن آب هستند. عجیب ترین نکته این است که تا به حال هیچ ابزار یا شواهدی از ساکنان و جامعه ای که این مگالیت ها را ساخته پیدا نشده است.

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

این مگالیت ها و مجسمه های دیدنی چی میگن؟ این مگالیت ها و مجسمه های دیدنی چی میگن؟

مطلب این مگالیت ها و مجسمه های دیدنی چی میگن؟ در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :این مگالیت ها و مجسمه های دیدنی چی میگن؟
http://mofidestan.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%85%da%af%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%ac%d8%b3%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%af%d9%86%db%8c-%da%86%db%8c-%d9%85%db%8c%da%af%d9%86%d8%9f/
نویسنده وبلاگ بازدید : 51 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از عصرایران،‌ ریزش بیش از اندازه مو بدون تردید می تواند موجب ترس و نگرانی شما شود، اما در ابتدا نباید دچار استرس شوید که این شرایط به طاسی منجر می شود. یافتن دلایل ریزش شدید مو می تواند به برطرف کردن این مشکل کمک کند.

افراط در رسیدگی به مو

رسیدگی بیش از اندازه به موها در ترکیب با استفاده از شامپوها و محصولات مراقبت از مو که حاوی سولفات هستند می تواند به موها آسیب برساند. این شرایط می تواند به ریزش مو منجر شود. همواره تلاش کنید شامپوهای فاقد سولفات را انتخاب کنید.

استرس بیش از حد

استرس دشمن شماره یک موها محسوب می شود. اگر بدن به واسطه بارداری، کاهش وزن، عمل جراحی، … دچار استرس شدید شود، احتمال ریزش مو نیز افزایش می یابد. پس از برطرف شدن استرس اضافی، شرایط موها نیز باید به حالت عادی بازگردد.

عادات غذا خوردن بد

موهای شما همانند بدن به یک رژیم غذایی سالم و متعادل نیاز دارند. کمبود پروتئین، آهن، و منیزیم می تواند دلیل ریزش مو باشد. با افزودن مواد غذایی سرشار از پروتئین مانند ماست یونانی، گوشت مرغ، و مغزهای خوراکی به رژیم غذایی خود می توانید به کاهش ریزش مو کمک کنید.

دوش گرفتن با آب سخت

آب سخت که به آب حاوی مواد معدنی بالا گفته می شود می تواند موجب خشکی موها شود. این شرایط به آسیب دیدن مو و ریزش آن منجر می شود. برای مقابله با این شرایط می توانید از شامپوهای ارگانیک با سرکه سیب استفاده کنید.

سندرم تخمدان پلی کیستیک

سندرم تخمدان پلی کیستیک موجب عدم تعادل هورمونی در بدن می شود که به معنای سطوح افزایش یافته تستوسترون است. این شرایط می تواند در نهایت به ریزش مو منجر شود. از شایع‌ترین نشانه های این اختلال غدد درون ریز می توان به افزایش وزن، آکنه، شش پریود یا کمتر در سال، و رشد موهای زائد بدن اشاره کرد.

بیماری تیروئید

هر گونه بیماری تیروئید مانند کم کاری و پر کاری تیروئید می تواند موجب ریزش مو شود. خبر خوب این است که روش های درمانی موفق مانند تجویز هورمون تیروئید به رشد مجدد مو کمک می کنند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

تقویت کننده ی ویژه برای جلوگیری از ریزش موجلوگیری از ریزش مو موی انسان با استفاده کردن از مواد شیمیایی مثل رنگ،دکلره و در علل ریزش مو دکتر محمد شیزرپور متخصص پوست و موریزش مو علل متعددی دارد وقتی ریزش مو به صورت ناگهانی شروع می شود علت ممکن است بیماری ریزش مو علل ، راه های پیشگیری ، درمان سایت …ريزش مو در ميان تمام انسان ها به درجاتي اتفاق مي افتد و اگر چه اين روند تا ميزان زيادي ریزش مو موخورهشوره سرخارش سر سفید شدن مو…ریزش مو موخورهشوره سرخارش سر سفید شدن موشامپو مناسب مورژیم غذایی برای داشتن موی درمان قطعی ریزش مو درمان ریزش مو علل و راههای درمان ریزش مو آیا شما هم از آن دسته هستید که ریزش مو دارید ریزش مو،درمان ریزش مو،درمان ریزش مو ارثی،علل ریزش مو …ریزش مو مو معیار زیبایی ؛ ریزش مو از سوی دیگر می دانیم که امروزه به علت تمایل روز میوه ها و تاثیر آن ها بر پوست و مومیوه و ریزش مو خواص میوه رابطه میوه و ریزش مو تاثیر میوه بر پوست و مو ویتامین ها و نکته ی تغذیه ای برای رشد موهاتغذیه عامل اصلی رشد موها است مصرف یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی مورد نیاز، لازم و لوسیون های موثر برای تقویت مو ؟ آرشيو …سلام به دو دلیل من باید از تونیک یا لوسیون بعنوان مکملی برای درمان ریزش مو استفاده کنمنکاتی در مورد مراقبت از مو سایت پزشکان بدون مرزهر چیزی که برای بدن زیان آور باشد و ذهن را دچار تشویش کند روی موها نیز اثر می گذارد تقویت کننده ی ویژه برای جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از ریزش مو موی انسان با استفاده کردن از مواد شیمیایی مثل رنگ،دکلره و در مواقعی که علل ریزش مو دکتر محمد شیزرپور متخصص پوست و مو ریزش مو علل متعددی دارد وقتی ریزش مو به صورت ناگهانی شروع می شود علت ممکن است بیماری ریزش مو علل ، راه های پیشگیری ، درمان سایت پزشکان بدون مرز ريزش مو در ميان تمام انسان ها به درجاتي اتفاق مي افتد و اگر چه اين روند تا ميزان زيادي ریزش مو موخورهشوره سرخارش سر سفید شدن موشامپو مناسب مو ریزش مو موخورهشوره سرخارش سر سفید شدن موشامپو مناسب مورژیم غذایی برای داشتن موی زیبا و درمان قطعی ریزش مو درمان ریزش مو علل و راههای درمان ریزش مو آیا شما هم از آن دسته هستید که ریزش مو دارید و دلیل ریزش مو،درمان ریزش مو،درمان ریزش مو ارثی،علل ریزش مو آکا ریزش موریزش موی سکه ایریزش موی سگریزش مو طلسمریزش موی گربهریزش مو زنانریزش مو ارثیریزش میوه ها و تاثیر آن ها بر پوست و مو میوه و ریزش مو خواص میوه رابطه میوه و ریزش مو تاثیر میوه بر پوست و مو ویتامین ها و ریزش مو نکته ی تغذیه ای برای رشد موها غذاهای غنی از بیوتین را مصرف نمایید کمبود بیوتینویتامین ، با این که نادر است، دلیل عمده نکاتی در مورد مراقبت از مو سایت پزشکان بدون مرز هر چیزی که برای بدن زیان آور باشد و ذهن را دچار تشویش کند روی موها نیز اثر می گذارد همه چیز در مورد خواص سیاه دانه برای لاغری و ریزش مو و بارداری مواد غذایی و تغذیه خواص سیاه دانه برای لاغری و ریزش مو و در بارداری سیاه دانهسیاه دانه چیستسیاه دانه خواص عرق كردن بيش از حد كف دست علت خواب بيش از حد پيش از اينت بيش از اين ماندگاري بيش از حد هويج عکس طلا بيش از پيکسل نزديكي بيش از حد مصرف بيش از حد روغن زيتون بيش از ٣بار ديليت كردن

مطلب ۶ دلیل ریزش بیش از اندازه مو در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :۶ دلیل ریزش بیش از اندازه مو
http://mofidestan.ir/6-%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d9%85%d9%88/
نویسنده وبلاگ بازدید : 61 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)
» :: آموزش AVR
آموزش AVR تهیه شده در سه بخش کلی که در نمونه فایل سرفصل ها درج گردیده
فهرست مطالب و آزمایشات
AVR آشنایی با میکروکنترلر
BASCOM آموزش نرم افزار
-----
پروژه عملی
-1 آشنایی با برد بورد و ساختن یک منبع تغذیه 5 ولت براي میکرو
-2 مدار راه انداز میکرو
به میکرو و کنترل تاخیر چشمک زدن آن LED -3 اتصال
-4 اتصال کلید به مدار و تابع عملکرد کلید
-5 چراغ راهنمایی رانندگی
و اتصال آن به میکرو LCD -6 نحوه عملکرد
و نمایش اطلاعات بروي آن LCD -7 آشنایی با دستورات
LCD و نمایش دماي محیط بروي LM -8 آشنایی با 35
-9 ساعت دیجیتال
-10 ساختن فرکانس متر دیجیتال
rs232 -11
خرید و دانلود محصول

1394/07/15
AVR , BASCOM , آموزشی
تعداد صفحات : 130 |




دانلود PDF جزوه کامل آموزش کاربردی میکروکنترلرهای AVR از 0 تا 100 electrovolt.ir/jozve0ta100avrv3/‎Cachedبهترین و کاملترین جزوه آموزش AVR به زبان C و کامپایلر کدویژن مشتمل بر300 صفحه PDF و 14 مثال آموزشی و پوشش کلیه سرفصل ها از مبتدی تا پیشرفته ( 0 تا ... [PDF] AVR آﻣﻮزش ﺳﺮﻳﻊ ﻣﻴﻜﺮوﻛﻨﺘﺮﻟﺮ sama-quchan.ac.ir/my_doc/quchansamacollege/download/.../AVR.pdf آﻣﻮزش ﺳﺮﻳﻊ ﻣﻴﻜﺮوﻛﻨﺘﺮﻟﺮ. AVR. ﻣﻮﻟﻒ. : رﺿﺎ ﺳﭙﺎس ﻳﺎر. ( info@avr.ir. ) ... AVR. ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ اﻣﻜﺎﻧﺎﺗﻲ را در اﺧﺘﻴﺎر. ﻛﺎرﺑﺮ ﻗﺮار ﻣﻲ دﻫﻨﺪ و ﺑﺎ. Erase. ﺷﺪن. ﻣﻴﻜﺮو. ﻣﻘﺪار آن ﻫﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﻤﻲ ﻛﻨﺪ . ﻳﻚ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﻲ ﻏﻴﺮ ﻓﻌﺎل ... دانلود 5 کتاب آموزشی AVR به زبان فارسی به همراه تعدادی پروژه - آموزش ... https://www.sourcebaran.com/دانلود-5-کتاب-آموزشی-avr-به-زبان-فارسی.html‎Cachedمعماری ساخت میکروکنترلر AVR ، کاهش مجموعه دستورالعمل های کامپیوتر است که به اختصار RISC گفته میشود. در این پست ۵ کتاب آموزشی AVR را به زبان فارسی ... آموزش گام به گام برنامه نویسی AVR به زبان C www.picpars.com/.../آموزش-گام-به-گام-برنامه-نویسی-AVR-به-زبان-C‎Cached Similarهدف از ارائه این مقاله آموزش و ارتقاع سطح علمی کاربران و علاقمندان به برنامه نویسی میکروکنترلرهای AVR به زبان C می باشد. به امید خداوند یکتا این مقاله با ارائه مطالب ... نویز | آموزش AVR | میکروکنترلر | الکترونیک noise.blog.ir/‎Cached Similarوبلاگ آموزشی احسان نوری ::: Ehsan Nouri's Weblog. ... "نویز" در شهریور 1392 با هدف ارائه خدمات آموزشی در زمینه میکروکنترلر AVR و الکترونیک ایجاد گردید. فیلم های آموزشی پایه ای میکروکنترلر AVR و نرم افزار ... - فرادرس faradars.org/.../fvee9310-avr-microcontroller-and-codevisionavr‎Cachedدر این فرادرس، دانشجویان عزیز، با میکروکنترلر AVR و نرم افزار CodevisionAVR آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، آشنایی اولیه ... آموزش جامع میکروکنترلر AVR جلسه1 - الکترونیک dmf313.ir/آموزش-جامع-میکروکنترلر-avr-جلسه1/‎Cached Similar10 ژوئن 2014 ... به نام خدا | آموزش جامع میکروکنترلر AVR جلسه1 | تفاوت میکرو کنترولر و میکرو پروسسور | میکرو کنترولر و آموزش AVR , میکروکنترلر ... میکرولرن - آموزش میکروکنترلر + برنامه نویسی microlearn.ir/‎Cached Similarدر وبسایت میکرولرن می تونید از آموزش های جامع و کامل میکروکنترلر AVR، زبان C، آزمایشگاه الکترونیک، طراحی PCB و تکنولوژی های جدید استفاده کنید. avr.ir | طراحی سیستم های دیجیتال avr.ir/‎Cached Similarمرجع جامع میکروکنترلر AVR ... تلاش مولفین و حداقل ۱۰ سال تجربه تدریس میکروکنترلرها است که به شکلی کاملا کاربردی و جامع به بررسی و آموزش AVR می پردازد. AVR64.com | AVR بزرگترین مرجع فارسی آموزش میکروکنترلرهای avr64.com/‎Cached25 ا کتبر 2016 ... AVR64 بزرگترین و قدیمی ترین مرجع فارسی برای آموزش میکروکنترلرهای خانواده AVR می باشد. میکروکنترلرها آی سی های قابل برنامه ریزی از ...

نوشته آموزش AVR اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :آموزش AVR
http://file.takhfifestan.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-avr/
نویسنده وبلاگ بازدید : 46 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)


به گزارش مشرق، با روی کار آمدن دولت یازدهم، پرحاشیه‌ترین طرح نظام سلامت کشور کلید خورد و با گذشت دو سال و هشت ماه از آغاز اجرای آن هنوز این طرح با انتقادات فراوانی رو به رو است. انتقاداتی که عالی‌ترین مقام وزارت بهداشت آن را «کرم درخت» می‌داند و معتقد است کسانی که انتقاد می‌کنند به دلیل کارنامه غیر قبول خودشان است. همچنین سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت خود را مختار زمانه خوانده و می‌گوید طرح تحول سلامت هنوز ریشه نداده و با نسیمی دچار آسیب می‌شود به همین دلیل باید مراقب بود اما متاسفانه جامعه پزشکی خاموش است که گمان می‌کنم ترسیده‌اند.
 
وزیر بهداشت  ۴ روز پیش در نشست معاونین بهداشت گفت: دکتر سیاری بنده را به مختار تشبیه کردند که در انتها همه یارانش او را تنها گذاشتند و در قلعه‌ای تنها با یکی از یارانش جنگید تا از پای درآمد. بنده ترجیح می‌دهم وارد حاشیه نشوم اما باید به صورت خلاصه بگویم بله درست است، متاسفانه مشکل ما از خودمان است و در یک کلام باید بگویم کرم درخت از خود درخت است. کسانی که در قبل با ما بودند و به دلیل کارنامه غیر قبولی که از خود ارائه دادند، از ما جدا شدند و مدام انتقاد می‌کنند.
 
وی افزود: در این مسیر نیاز به آقابالاسر و پدرخوانده نیست. کسانی که در این سی و چندسال در مقدرات بهداشت حاکم بودند و بخش عمده پول‌ها را در درمان هزینه کردند جایی برای این افراد نیست.
 
هاشمی با اشاره به صحبت‌های معاون بهداشت خود مبنی بر تشابه حکایت این روزهای وزیر بهداشت با سریال مختار نامه گفت: در سریال مختار دیدیم که مختار در آن قلعه به افرادش گفت. اگر نجنگید شما را به زشت‌ترین شکل ممکن نابود می کنند آنها نیز همراهی نکردند  و همان بلا بر سرشان آمد. حال درباره شعار دولت تدبیر و امید هم همین موضوع صدق می‌کند. بالاخره مردم در ۲۴ خرداد تصمیم گرفتند و دولتی روی کار آمد، حال عده‌ای بر طبل سابق خود بکوبند، اما من معتقدم که مردم به دنبال آرامش‌اند و از بگو مگو خسته شدند و دوست دارند که مسئولان‌شان مشکلات‌شان را حل کنند.
 
بهترین کار عدم توجه به منتقدین است
 
وزیر بهداشت اضافه کرد: هم‌اکنون در فصل انتخابات باید پوستمان کلفت شود چون عده‌ای سناریو می‌چینند، مشابه سناریویی که آن شب برای حوزه سلامت چیدند، قلبشان مریض است، بهترین کار عدم توجه به آنهاست. طرح تحول سلامت هنوز ریشه نداده و با نسیمی دچار آسیب می‌شود به همین دلیل باید مراقب بود اما متاسفانه جامعه پزشکی خاموش است که گمان می‌کنم ترسیده‌اند، این دفاع از خودمان نیست بلکه از سلامت مردم است.
 
وی افزود: در ۴-۳ دهه گذشته به این حوزه توجه نشده است و اکنون نیز ما صورتمان را با سیلی سرخ می‌کنیم از طرفی نیز تمامی حمله‌ها و انتقادها به سمت ما است و من باید بگویم ریشه این انتقادات را می‌دانم از کجاست و باز می‌گویم کرم از خود درخت است بنده هم آنها را می‌شناسم هم جملات و طراحی آنها را می‌دانم. البته بنده نمی‌خواستم وارد حاشیه شوم اما مجبور شدم این صحبت‌ها را عنوان کنم.
 
مبنای قانونی طرح تحول سلامت کجاست؟
 
عبدالرضا مصری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، ۱۴ آذر امسال در جلسه علنی که وزیر تعاون نیز در آن حضور داشت با اشاره به تحمیل خسارت ۱۰هزار میلیارد تومانی طرح تحول سلامت به سازمان تأمین اجتماعی گفت: «این چاهی که کنده شده، ته ندارد و کمر کشور را می‌شکند. قانون برنامه پنجم شما را موظف به اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع، یکپارچه‌سازی بیمه‌ها و استقرار پرونده الکترونیک سلامت کرده است؛ قانون برنامه را اجرا نمی‌کنید، بعد طرح تحول سلامت را که اثری از آن در قوانین نیست، اجرا می‌کنید! در سال ۹۱ تعرفه جراحی ۲۳ درصد بالا رفته و در سال ۹۲ نیز ۱۸ درصد به آن افزوده شده است، اما در سال ۹۳ به‌عنوان طرح تحول سلامت ۱۲۰ درصد به تعرفه جراحی افزوده شده است؛ این پول را چه کسی می‌خواهد بدهد!؟ کجای این صیانت از حقوق بیمه‌شدگان است؟ مبنای قانونی طرح تحول سلامت کجاست؟ چرا قانون برنامه پنجم را اجرا نکرده‌اید و هزینه‌های درمان تأمین اجتماعی را ۵/۲ برابر افزایش داده‌اید؟»
 
 اقدامات مغایر قانون در طرح تحول نظام سلامت
 
مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در همین جلسه  پس از طرح سؤال عبدالرضا مصری از وزیر تعاون، گفت: «بنده نیز به برخی مسائل طرح تحول نظام سلامت منتقد هستم؛ اما برای رفع این مشکلات باید برای بررسی آن نشستی برگزار و مشکلات را بررسی و نتایج را نهایی کرد. در طرح تحول نظام سلامت اقدامات مغایر قانون بسیاری صورت گرفته است و دولت باید قانون را رعایت کند و اگر تعرفه‌ای را افزایش می‌دهد اعتبار آن دیده شود. اعتباردیده نشده و بیشتر بیمارستان‌ها بدهی دارند و شما بودجه‌ای ندارید. تمام اعتباری که برای وزارت تعاون دیده شده ۷ هزار میلیارد است و ۸ هزار میلیارد تومان از آن طرف اوراق ایجاد شده که همه آنها مشکل قانونی دارد اما دولت باید چارچوب قانون را اجرا کند.»
 
پرداخت از سوی مردم چندین برابر شده است
 
محمدحسن طریقت منفرد، وزیر سابق بهداشت در مورد طرح تحول نظام سلامت گفت: بودجه وزارت بهداشت در سال ۹۱، ۱۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که امسال این رقم به ۵۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است. طبق فرمایش مقام معظم رهبری قرار بوده قدر مطلق پرداختی مردم با توجه به اختصاص این بودجه‌ها افزوده نشود، ولی در عمل آیا واقعاً این اتفاق افتاده یا پرداخت از سوی مردم چندین برابر شده است.
 
وی با اشاره به اشکالات طرح تحول نظام سلامت گفت: یکی از بزرگ‌ترین ایرادات این طرح آن است که هزینه‌های بستری که بخش قابل‌توجه‌ای از هزینه‌های درمانی را شامل می‌شود زیرپوشش طرح تحول نیامده است. از طرف دیگر تعرفه برخی خدمات تا ۱۰۰ درصد افزوده‌شده و این در حالی است که این خدمات تحت پوشش بیمه هم نیستند.
 
طریقت منفرد گفت: در حقیقت هیچ کجا و در هیچ بخشی پرداخت مردم از جیبشان کم نشده ولی همه‌جا می‌شنویم که گفته می‌شود پرداختی مردم کاهش پیدا کرده است؛ چراکه اطلاع‌رسانی در این خصوص با موضع‌گیری و پوشاندن حقایق صورت می‌گیرد و ظاهر امر به گونه‌ی دیگر نمایش می‌دهد.
 
پرداخت از جیب مردم افزایش یافته است
 
باقر لنکرانی، وزیر اسبق بهداشت در دولت نهم در ارتباط با طرح تحول سلامت معتقد است: این که دولت محترم موضوع سلامت را به عنوان یک محور اصلی خود قرار داده، جای تقدیر دارد. طرح تحول سلامت بحث کاهش پرداخت از جیب مردم در بیمارستانهاست. نظام سلامت یک نظام چند وجهی و پیچیده است. اگر مداخلات ما همه جانبه نباشد به ضد خود تبدیل می شود.
 
وی در یک برنامه تلویزیونی اظهارداشت:ضمن دستاوردهای مهم در کاهش پرداختی مردم شاهد بودیم ولی چون همه اقدامات انجام نشده، در کلان کشور پرداخت از جیب مردم، کاهش چشمگیر نیافته بلکه رقم مطلق پرداخت از جیب مردم، افزایش یافته. همزمان با طرح تحول، شاهد اقداماتی مانند بازنگری در تعرفه ها بودیم که به نحوی انجام شد که در بخش عمومی افزایش شکاف درآمدی داریم. هجوم بیماران به بخش دولتی باعث فرسودگی کارکنان شده. تفاوت شکاف درآمد باعث کاهش رضایت شغلی شده و تفاوت درآمد بین بخش دولتی و خصوصی باعث نارضایتی شده. اینها مسکن هایی هستند که آثار خود را خیلی سریع از دست می دهد و ممکن است به ضد خود تبدیل شود.
 
لنکرانی تأکید کرد: لازم است طرح تحول سلامت، ضعفهای خود را از بین ببرد و خود را تقویت کند. در نظام ملی بیمه در سیاستهای کلی مهم است. بحث ارجاع هم مهم است و اینکه از ظرفیتهای کشور با سیاست واحد استفاده کنیم. تمرکز در بخش خدمات بستری بیمارستان جوابگو نیست. وزارت بهداشت برنامه های متعددی را دنبال می کند ولی باز هم اینها باید در قالب منظومه دیده شود. اگر ارتباط اینها برقرار نشود و بی ارتباط با همدیگر باشد ما را به هدف اصلی خود که ارتقای سلامت مردم است نمی رساند.
 
طرح تحول سلامت «پوپولیستی» است
 
مزدک دانشور دکتری انسان‌شناس در مقاله‌ای با عنوان نقد طرح تحول سلامت از دیدگاه اقتصاد سیاسی  در برنامه ای به نام نقد واقعی طرح تحول اظهار داشت:‌ نخستین نقد به این طرح پوپولیستی بودن آن است.
 
وی افزود: براساس سیاست پوپولیستی افراد بی‌واسطه با مردم حرف می‌زنند و در عین حال از مخالفان طرح به عنوان ساده لوح و دشمن یاد می‌کنند.
 
دانشور با عنوان این مطلب که طرح تحول نظام سلامت تمام خصوصیات یک طرح پوپولیستی را دارد افزود : منابع مالی طرح تحول نظام سلامت از قطع یارانه‌های کالاهای اساسی تامین شد است و با این منابع مالی داریم بیمارستان ها را تجهیز می کنیم.
 
وی با طرح این سوال که آیا طرح تحول نظام سلامت به مقوله سلامت جسمی و روانی افراد توجه کرده است گفت: این طرح فقط شعار خود مراقبتی می‌دهد.
 
دانشور ادامه داد: آیا ریختن پول به بیمارستان‌ها به کارایی و عدالت منجر می‌شود؟چرا پزشک مقیم بیمارستان ده ها در برابر سایر کادر درمانی حقوق دریافت می کند اما همه ی کارها توسط  رزیدنت انجام می شود.ریختن پول به بیمارستان نه به عدالت منجر می شود و نه باعث افزایش کارایی می شود.
 
طرح تحول بیمه‌ها را با سونامی هزینه مواجه کرد
 
بهمن برزگر معاون مطالعات و توسعه خدمات سازمان بیمه سلامت ایران  نیز در انتقاد به طرح تحول گفت: در سال ۹۳ از محل هدفمندی یارانه ها ۵۵۰ میلیارد تومان و از محل منابع سازمان بیمه سلامت ۷۰۰ میلیارد تومان برای پوشش بیمه ای افراد فاقد بیمه در کشور، تخصیص یافت.
 
وی با عنوان این مطلب که تنها گام منطبق با قانون در اجرای طرح تحول سلامت پوشش بیمه ای افراد فاقد بیمه بوده است، گفت: در مجموع ۱۲۵۰ میلیارد تومان برای پوشش بیمه ای تخصیص داده شد که در عمل پرداخت این مقدار پول محقق نشد.
 
برزگر با اعلام اینکه برای ۹ میلیون بیمه شده با متوسط ۲٫۳ نفر خانواده ۱۹۹۰ میلیارد تومان حق بیمه پیش بینی شده بود، افزود: این در حالی بود که دولت ۱۲۵۰ میلیارد تومان در قانون برای اجرای این مهم پیش بینی کرده بود.
 
معاون مطالعات و توسعه خدمات سازمان بیمه سلامت ایران با انتقاد از اینکه در فرایند بیمه افراد فاقد پوشش بیمه ای نتوانستیم غنی و فقیر را تفکیک کنیم، گفت: بیش از ۹۱ .۷ درصد جمعیت ۹٫۵ میلیون نفری بیمه شده فاقد درآمد کافی بودند.
 
وی با اعلام اینکه عمده کاهش پرداختی مردم ناشی از بیمه کردن افراد فقیر بوده است، افزود: عدم تامین منابع مالی پایدار باعث شده بیمه‌ها با سونامی هزینه مواجه شوند.
 
برزگر با عنوان این مطلب که طرح تحول سلامت یک سویه نگری در ارائه خدمات انجام داد، گفت: متاسفانه قانونگذار، وظایف تولیت سلامت را تفکیک نکرده است.
 
وی با اعلام اینکه مشکل حوزه سلامت تجمیع بیمه ها نیست، افزود: وزارت رفاه باید مدافع حق مردم در نظام سلامت باشد.
 
طرح تحول، زیرمیزی را به رومیزی تبدیل کرده است
 
در ۲۸ مهر امسال نیز نخبگان و استعدادهای برتر با رهبر معظم انقلاب، دیدار کردند که در این میان یک دانشجوی نخبه پزشکی از شیوه اجرای طرح تحول سلامت و پرداخت‌های نجومی به پزشکان متخصص انتقاد کرد.
 
این دانشجوی نخبه از شیوه پزشک سالار اجرای طرح تحول سلامت و پرداخت های نجومی به پزشکان متخصص که موجب ورشکستگی بیمه ها شده و همچنین همراهی بی قید و شرط رسانه ملی با این طرح انتقاد کرد.
 
وی با اشاره به پزشک زدگی در وزارت بهداشت، انحراف طرح تحول سلامت از تامین منافع جامعه به سمت تامین منافع پزشکان را موجب اتلاف منابع بیت المال در افزایش چند برابری تعرفه پزشکان دانست و خاطرنشان کرد: این طرح، زیرمیزی را به رومیزی تبدیل کرده است؛ به طوری که برخی از مردم به شوخی آن را، طرح تحول جیب پزشکان نامیده اند.
 
این دانشجوی نخبه با انتقاد از بسته شدن فضای نقد طرح تحول توسط صدا و سیما و وزارت بهداشت، به سوء استفاده وزیر بهداشت از تقدیر مقام معظم رهبری برای شانه خالی کردن از انتقادات اشاره کرد و این هشدار حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب را یادآور شد: «مراقبت شود برخی تصمیم ها این طرح را به ضد خود تبدیل نکند».
 
وی در پایان با اشاره به مشکلات از ناشی از رویکرد غلط وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت و راهکارهای برون رفت از این مشکلات، از رهبر معظم انقلاب خواست تا با ورود خود از حضور ذی نفعان بخش خصوصی در مناصب حاکمیتی نظام سلامت جلوگیری کند.
 
علی محمد آدابی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور از دیگر منتقدان طرح تحول است در میزگرد نقد طرح تحول سلامت، اظهارداشت: بنده به عنوان مدیری که در سیستم سلامت کار کرده ام و ۱۲ سال سابقه مدیریتی دارم، می گویم که این طرح با اشکالات زیادی همراه است.
 
وی با بیان این مطلب که قوانین حاکم بر بازار سلامت با قوانین سایر بازارها متفاوت است، تاکید کرد: ما نمی توانیم به بیمار به چشم کالا نگاه کنیم.
 
آدابی با تاکید بر اینکه وظیفه حاکمیت ایجاد امکانات آموزشی و بهداشتی رایگان است، تصریح کرد: ادبیات مسئولان وزارت بهداشت به گونه ای است که می خواهند از این مسئولیت شانه خالی کنند.
 
اختلاف طبقاتی و القای حس بی عدالتی ارمغان طرح تحول
 
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اعتقاد بر اینکه عمده چالش های طرح تحول سلامت ناشی از افزایش بی رویه تعرفه های پزشکان بوده است، افزود: در ابتدای اجرای این طرح عنوان نشده بود که قرار است تعرفه های پزشکان مدام بالا برود، بلکه فقط صحبت از کاهش پرداختی مردم بود.
 
آدابی با عنوان این مطلب که هزینه های طرح تحول سلامت از محل اعتبارات عمومی تامین می شود، ادامه داد: تبعات زیادی این طرح داشته که یکی از آنها، افزایش اختلاف طبقاتی و القای حس بی عدالتی در بین کارکنان نظام سلامت است.
 
وی با اعلام اینکه منابع کشور ثابت است، افزود: اجرای این طرح موجب هدر رفت بخش عظیمی از سرمایه های ملی کشور شده است.
 
هرچند وزیر بهداشت می گوید آقابالاسر و پدرخوانده نمی خواهیم و جایی برای منتقدین نیست ولی باید دید با توجه به انتقادات مطرح شده آیا وزارت بهداشت درصد تغییرات در جهت حمایت از بیماران و خانواده آنها گام بر می‌دارد یا همچنان بر مواضع خود پافشاری کرده و با هر روشی در جهت ادامه مسیر پیش می‌رود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

سهم پدرخوانده‌های اصلاحات از فساد میلیارد تومانی…شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند انگلیس از دو قرن پیش منبع شر و نکبت برای الف چرا ایران امن است؟ ایران تنها کشوری است که در نبرد واقعی با تروریسم قرار دارد، بنابراین تروریست‌ها می الف نشنال اینترست درسی که آمریکا باید از …انتخاب نوشت درسی که از سیاست های دولت پوتین در منطقه باید گرفت این است که چطور یک قدرت ماجرای ارتباط اشرف پهلوی و بهروز وثوقی تصاویرماجرایارتباطاشرفبهروز وثوقي با درباريان شاه ارتباط داشته و مجوز اكران و كلا هر جايي كه فيلم ها به مشكل سهم پدرخوانده‌های اصلاحات از فساد میلیارد تومانی شیعه و سنّیِ آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی‌اند انگلیس از دو قرن پیش منبع شر و نکبت برای ملت‌ها الف چرا ایران امن است؟ ایران تنها کشوری است که در نبرد واقعی با تروریسم قرار دارد، بنابراین تروریست‌ها می‌دانند الف نشنال اینترست درسی که آمریکا باید از پوتین در ماجرای انتخاب نوشت درسی که از سیاست های دولت پوتین در منطقه باید گرفت این است که چطور یک قدرت ماجرای ارتباط اشرف پهلوی و بهروز وثوقی تصاویر ماجرای بولتن نیوز اشرف ذاتاً زنی بوالهوس و شهوتران و فاسد بود او به سه چیز توجه داشت بدست آوردن

مطلب پدرخوانده‌های نظام سلامت چه کسانی هستند؟ در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :پدرخوانده‌های نظام سلامت چه کسانی هستند؟
http://mofidestan.ir/%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%b3%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 44 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)
» :: مقاله مهدویت
--- خرید و دانلود محصول

1394/06/11
مهدویت , مهدی موعود (عج) , ظهور




مقاله مهدویت bankmaghale.ir/مقاله-مهدویت/‎Cachedمقاله مهدویت مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۷ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود مقاله مهدویت نمایش داده می شود، ... همه چیز در باره مهدویت - مقاله infomahdi.blogfa.com/category/5/مقاله‎Cachedهمه چیز در باره مهدویت - مقاله - مهدویت- شبهات مهدویت -مقالات مهدویت- پرسش و پاسخ مهدویت - حضرت مهدی. مقالات مهدویت - مؤسسه جهانى سبطين (ع) - مؤسسه جهانى سبطين (ع) www.sibtayn.com/fa/index.php?option=com_content...id...‎Cached Similarمقالات مهدویت. نمایش # ... آخرالزمان در فرهنگ مهدویت, کلیک ها: 64. لقبی که امام .... مهدي (عج), کلیک ها: 9930. اهميت و جايگاه موضوع مهدويت در مكتب تشيّع, کلیک ها: 1999 ... مقالات www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=440‎Cached Similarجایگاه امامت و مهدویت در آرامش روان; بعد روانشناختی مهدویت، بهداشت روان را از طریق مختلفی تأمین می کند. از جمله این موارد آرامش بخشی است. باور به مهدویت از چن طریق بر ... مقاله های مهدویت : طلوع مهر (پایگاه تخصصی مهدویت) tolooemehr.com/Articles/‎Cached Similarویژگی‌های «صیحه آسمانی» ندای آسمانی در نزدیکی ظهور، صدایی است که از آسمان شنیده می‌شود و در آن به معرفی حضرت مهدی(عج) و بیان نام، نسب و حقانیت ایشان و پیروانش ... زمينه سازى تربيتى مهدويت | معرفت - صفحه نخست marifat.nashriyat.ir/node/2321‎Cached Similar20 مارس 2011 ... اين مقاله نظر به اهميت مسئله مهدويت كه از مسائل مهم روز جامعه است، و ارتباط مستقيم با زندگى فردى و اجتماعى بشر دارد، موضوع مهدويت را با نگاه ... مقالات مهدویت www.sahebzaman.org/emam-zaman/emam-zaman-article.html‎Cached Similarروزهایمان از پی هم می گذرد ،مایی که مذهبمان شیعه است،مایی که اعتقاد به وجود ائمه ای داریم که خلیفه و جانشین خداوند در زمینند،مایی که دوازده امام داریم و می گوییم دوازدهمین ... مقالات متفرقه مهدویت - وعده صادق www.alvadossadegh.com/fa/article/mahdaviat/mahdi-8.html‎Cached... اشعار فاطمیه · دلنوشته های مهدوی · کشکول · مقالات ویژه · بیانات مقام معظم رهبری · آیات و احادیث. یکشنبه, 28 آذر 1395. خانهمقالاتمهدویت و آخرالزمانمقالات متفرقه مهدویت. مقاله مهدویت و انتظارفرج ازمنظر قرآن وائمه اطهار(ع) - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-TAFTIAUMAAREF01-TAFTIAUMAAREF01_032=مهدویت-و-انتظارفرج-ازمنظر-قرآن-وائمه-اطهارع.html‎Cachedمقاله مهدویت و انتظارفرج ازمنظر قرآن وائمه اطهار(ع), در همایش منطقه ای اخلاق اجتماعی از منظر قرآن و عترت () توسط موسی کاظم زاده. راسخون - یار همیشه همراه : مهدویت rasekhoon.net/article/643‎Cached Similarلیست مقالات ، جدیدترین مقالات دین پژوهی ، مقالات مهدویت ، مقالات علم و دانش ، مقالات ... مسئله‌ی مهدویت و ظهور مهدی (علیه السلام) گرچه از اساسی‌ترین اصول اعتقادی شیعه ...

نوشته مقاله مهدویت اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :مقاله مهدویت
http://file.takhfifestan.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%85%d9%87%d8%af%d9%88%db%8c%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 158 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)
» :: گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران)

خرید و دانلود محصول

1394/06/01




گزارش کارآموزی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ( خانگیران ) - پايان ... www.irdanesh.ir/index.php?productID=2522‎Cached Similarگزارش کارآموزی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ( خانگیران ). فهرست مطالب. فصل اول : شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ( خانگیران ). فصل دوم : واحد تصفیه گاز ... گزارش کارآموزی در واحد تصفیه گاز پالایشگاه شهید هاشمی نژاد downloadfile.ofmas.ir/product-83852-traning-chorse-report-of-gas-treating-unite-of-kha.aspx‎Cachedگزارش کارآموزی پالایشگاه گاز پالایشگاه گاز خانگیران سرخس واحد تصفیه گاز شیرین سازی نم زدایی واحد آمین ... شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ( خانگیران ). دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران - فایلکو fileco.blogsky.com/.../دانلود-گزارش-کارآموزی-پالایشگاه-گاز-شهید-هاشمی-نژاد-خانگیران‎Cached17 سپتامبر 2016 ... پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران) در 40کیلومتری شهرستان سرخس و در شمال شرقی ایران قرار دارد. پالایشگاه خانگیران در سال 1362 به ... دانلود کارآموزی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد خانگیران :: فروشگاه فایل سرا file3ra.blog.ir/.../دانلود-کارآموزی-پالایشگاه-شهید-هاشمی-نژاد-خانگیران‎Cached24 مه 2016 ... دانلود پروژه کارآفرینی, کارآموزی, مقالات دانشجویی, تحقیق, پایان نامه, نمونه ... پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران) در 40کیلومتری شهرستان ... دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران - 1 filewiki.test.com/prod-618138-دانلود+گزارش+کارآموزی+پالایشگاه+گاز+شهید+هاشمی+نژاد+خانگیران.html‎Cachedپالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد (خانگيران) در 40كيلومتري شهرستان سرخس و در شمال شرقي ايران قرار دارد. پالايشگاه خانگيران در سال 1362 به بهرهبرداري رسيد و در ... گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران) | ISI hot.isi5.ir/2638/گزارش-کارآموزی-پالایشگاه-گاز-شهید-هاش.html‎Cachedگزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران). 2015-09-21 2015-12- 06 مدیر سایت کارآموزی. گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران). گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران) - مقالات جدید e04.ir/.../internship-report-martyr-gas-refinery-hasheminejad-khangiran‎Cached17 نوامبر 2015 ... گزارش کارآموزی پالایشگاه نفت (تهران). قیمت: 98000 ریال. موضوع: گزارش کارآموزی پالایشگاه نفت (تهران). فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش). دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران galleryhaft.ir/tag/دانلود-گزارش-کارآموزی-پالایشگاه-گاز-ش/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران. پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد (خانگيران) در ۴۰كيلومتري شهرستان سرخس و در شمال ... دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/دانلود-گزارش-کارآموزی-پالایشگاه-گاز-ش/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد (خانگيران) در ۴۰كيلومتري شهرستان سرخس و در شمال شرقي ايران قرار دارد. پالايشگاه خانگيران در سال ۱۳۶۲ به ... دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/tag/دانلود-گزارش-کارآموزی-پالایشگاه-گاز-ش/‎Cachedدانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد (خانگيران) در ۴۰كيلومتري شهرستان سرخس و در شمال شرقي ايران قرار ...

نوشته گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران) اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :گزارش کارآموزی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد (خانگیران)
http://file.takhfifestan.com/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%da%af%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%a7%d8%b4/
نویسنده وبلاگ بازدید : 45 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه۴۷ فهرست مطالب ۱-مقدمه   2- مروري بر ادبيات موضوع       جايگاه بانك كشاورزي: ازنظر تسهيلات پرداختي وجذب سپردها در سيستم بانكي    تسهيلات اعطايي   وصول مطالبات   مطالبات معوق و سررسيد شده   3- روش تحقيق   فرضيات تحقيق   بخش كشاورزي با وجود نقش بسيار مهمي كه در اشتغال و توليد كشورهاي در حال توسعه دارد، از ريسك توليد  بالاتري نسبت به ساير بخشهاي اقتصادي برخوردار است. بر اين اساس تامين مالي و ارائه اعتبار به  فعاليت هاي كشاورزي نيز با چالش هاي جدي روبرو است. از همين رو بانك هاي خصوصي و تجاري غالبا” علاقه‌اي به فعاليت اعتباري  در اين بخش ندارند. حضور كمتر بانكهاي تجاري در بخش كشاورزي باعث مي‌شود بانكهاي تخصصي …

بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی …
persianmaghale.com/بررسی-راهکارهای-بهبود-و-وصول-و-کاهش-مطا/‎Cachedبررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی مشتمل
بر۴۴صفحه … متغیر مورد بررسی در این مطالعه، وصول مطالبات می‌باشد که بعنوان یک
متغیر … در این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر وصول مطالبات و متغیرهای مستقلی
که وصول …
دانلود مقاله بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک …
article.university/بررسی-راهکارهای-بهبود-و-وصول-و-کاهش-مطا/‎Cachedدانلود مقاله بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی. … یک
از این عوامل بر وصول مطالبات در استان های مختلف کشور تاکنون مورد بررسی قرار …
مهمترین و اصلی ترین هدف این تحقیق بهبود وصول و کاهش مطالبات معوق می‌باشد ودر …
تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق …
nikfike.blogsky.com/…/تحقیق-در-مورد-بررسی-راهکارهای-بهبود-و-وصول-و-کاهش-مطالعات-معوق-بانک-کشاورزی
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت).
تعداد صفحه۴۷٫ فهرست مطالب. ۲- مروری بر ادبیات موضوع. جایگاه بانک کشاورزی: …
تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق …
ostovar.xyz/?p=286732‎Cached2 ا کتبر ۲۰۱۶ … بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی. (مطالعه موردي
استان کردستان). ۱-مقدمه. بخش كشاورزي با وجود نقش بسيار مهمي كه …
تحقیق بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک …
faridfile.ir/?p=124374‎Cachedتحقیق بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی. توسط :
adminدر: اکتبر ۰۶, ۲۰۱۶ در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل …
بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی
۱doc.ir/بررسی-راهکارهای-بهبود-و-وصول-و-کاهش-مطا/‎Cachedبررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی. … بانکی ،
لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید. … ۳- روش تحقیق
۲۱.
تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق …
saberfile.ir/?p=78947‎Cached22 نوامبر ۲۰۱۶ … تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق … جايگاه بانك
كشاورزي: ازنظر تسهيلات پرداختي وجذب سپردها در سيستم بانكي.
تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق …
cellfull.ir/?p=251132‎Cached24 ا کتبر ۲۰۱۶ … تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی.
تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق …
دانلود مقاله بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک …
https://selzir.com/…/15488153-دانلود-مقاله-بررسی-راهکارهای-بهبود-و-وصول-و-کاهش-مطالعات-معوق-بانک-کشا‎Cachedدانلود مقاله بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی … هر
یك از این عوامل بر وصول مطالبات در استان های مختلف کشور تاکنون مورد بررسی قرار

دانلود مقاله بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک …
۴ive.ir/دانلود-مقاله-بررسی-راهکارهای-بهبود-و-و/‎Cachedدانلود مقاله بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی …
استان هاي مختلف کشور تاکنون مورد بررسي قرار نگرفته است و اين در حالي است

نوشته تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :تحقیق در مورد بررسی راهکارهای بهبود و وصول و کاهش مطالعات معوق بانک کشاورزی
http://doclink.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d9%88-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 46 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)


 
از طرف دیگر صنعت گردشگری به‌عنوان یک صنعت چندبعدی شناخته ‌می‌شود و بر خلاف ساير بخش‌هاي اقتصادي از مجموعه‌اي از ارائه‌كنندگان خدمات شامل دفاتر خدمات مسافرتي و تورگرداني، عاملان حمل و نقل هوايي، ريلي، جاده‌اي و دريايي، هتل‌ها، مهمانسراها و مهمان‌پذيرها، متصديان جاذبه گردشگري، رستوران‌ها، فروشگاه‌هاي محصولات صنايع‌دستي، اقلام سوغاتي، پوشاك، كفش، اشيای چرمي و ساير اقلام مورد علاقه گردشگران تشكيل شده است که عمده این ارائه‌دهندگان در بخش خصوصی و در یک بازار اقتصادی آزاد رقابت ‌می‌کنند.

در فضای گردشگری، بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه دو عامل بسیار مهم برای هر مقصد گردشگری هستند و در نتیجه کسب و کارهای گردشگری ناچارند مدیریت تامین و موجودی را در استراتژی‌های توسعه محصولات و خدمات خود مدنظر قرار دهند. در مقاله امروز به این دو امر بسیار مهم می‌پردازیم.

 
مدیریت تامین

در تحقیقات بسیاری مدیریت تامین‌کنندگان یکی از عوامل کلیدی در افزایش کیفیت در زنجیره تامین برشمرده شده است. مدیریت تامین می‌تواند تاثیر بسیار زیادي بر عملکرد کیفیت کسب و کارها داشته باشد. از آنجا که تامین‌کنندگان به‌عنوان یک عامل کلیدی در کیفیت محصولات و خدمات گردشگری مطرح هستند، مدیریت تامین به‌عنوان یک عامل مهم می‌تواند منابع قابل اعتماد و با‌کیفیت را در اختیار شرکت‌ها قرار ‌دهد.

مدیریت تامین در زنجيره تامين گردشگری به‌صورت يك رشته از فرآيندها و جريان‌هايي است كه درون و بين مراحل مختلف تولید تا ارائه آن به کسب وکارها قرار می‌گيرد تا نياز يك کسب وکار را با بهترین کیفیت برآورده کند. تامین‌کنندگان می‌توانند تاثیر بسیار زیادي روي عملکرد شرکت‌ها در مقوله‌هاي قیمت، کیفیت، تکنولوژي و تحویل داشته باشند. به‌طور کلی یکی از مهم‌ترین عوامل در مدیریت تامین، انتخاب تامین‌کننده است که به‌طور اساسی به دو نوع تقسیم می‌شود:

۱٫ انتخاب تامین‌کننده هنگامی‌كه هيچ محدوديتي ندارد.

به عبارتي هر كدام از تامین‌کنندگان به تنهايي قادرند نيازها و احتياجات خريدار را از جمله نوع و میزان تقاضا، كيفيت، زمان تحويل و… برآورده سازند؛ به‌عنوان مثال یک هتل می‌تواند تمام خدمات مورد نیاز خود را از یک تامین‌کننده فراهم آورد. ۲٫ انتخاب تامین‌کننده در حالتي كه محدوديت‌هايي در ظرفيت تامین‌کننده، كيفيت محصول تامین‌کننده و… وجود دارد. به تعبیری يك تامین‌کننده به تنهايي قادر به برآوردن احتياجات خريدار نیست و خريدار به اجبار بايد بخشي از تقاضاي خود را از يك تامین‌کننده و بخش ديگر تقاضايش را از تامین‌کننده ديگر به‌منظور جبران كمبود ظرفيت يا كيفيت پايين تامین‌کننده اول برآورده سازد.

 
مديريت موجودى

اما زنجير تامين گردشگری به‌طور کلی به دو دسته تقسيم مى‌شود: زنجيره تامين کششی و زنجیره تامین فشارى. در زنجير تامين فشارى، توليد محصول بر اساس پيش بينى‌هاى تقاضا و در راس آن پیش‌بینی میزان خرید مشتری تنظيم مى‌شود. تقاضاى محصولات توسط مصرف‌كنندگان نهايى را مى‌توان از روى موجودى به‌دست آورد. در مقابل، در زنجير تامين كششى، مونتاژ نهايى اجزاى محصول مبتنى بر سفارش‌های خريد مشترى است.

در زنجيره‌هاى تامين كششى موجودی بهینه، در شرایطی است که کمترین میزان موجودی در انبار وجود داشته باشد؛ به‌عنوان مثال از مجموع اتاق‌های یک هتل کمترین میزان ممکن خالی باشند. در زنجیره تامین گردشگری ظرفیت پاسخگویی به نوسان تقاضا امری بسیار ضروری است. از آنجا كه محصولات گردشگرى فسادپذيرند و در طول زمان كيفيت، اثربخشى و ماهيت محصولات گردشگرى ممكن است تضعيف شود و كاملا از بين برود و هزينه‌هاى ثابت نسبتا بالايى براى ايجاد ظرفيت ثابت صرف مى‌شود، هزينه‌هاى متغير ايجاد شده در اجزای تولید و ارائه خدمات گردشگری نسبتا پايين است.

اين امر به دليل ظرفيت توليد متغير، كار مديران گردشگرى در ايجاد تعادل عرضه و تقاضا را در كوتاه مدت دشوار مى‌سازد. علاوه‌بر اين، بسيارى از محصولات گردشگرى اغلب قبل از وجود تقاضا توليد مى‌شوند و تقاضا معمولا با موجودى مشخص مى شوند.

بر اين اساس، نوسان و عدم قطعيت مى‌تواند با توجه به موجودى‌هايى كه نشان‌دهنده هزينه‌هاى مالى است، كنترل شود. در نتیجه در گردشگرى به این دلیل که معمولا کالاها مبتنى بر پيش‌بينى تقاضا می‌باشند، زنجیره تامین گردشگری مى‌تواند به مثابه يك سيستم فشارى طبقه‌بندى شود. بنابراين موجودى كالا نقشی كليدی در يك زنجیره تامین گردشگری ايفا مى‌كند.

از این رو، توسعه استراتژى‌هاى مديريت اثربخش تامین و موجودى براى دستيابى به مدیریت زنجیره تامین گردشگری که دارای کارآیی مطلوبی باشد، اقدامی ضرورى به‌شمار می‌رود.

* کارشناس ارشد برنامه‌ریزی گردشگری



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب تشریح مدیریت تامین و موجودی در زنجیره تامین گردشگری در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :تشریح مدیریت تامین و موجودی در زنجیره تامین گردشگری
http://mofidestan.ir/%d8%aa%d8%b4%d8%b1%db%8c%d8%ad-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%ac%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 61 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

اين فايل حاوي مطالعه ضوابط طراحی مدرسه راهنمایی مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۳۵ اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.       فهرستتقسیم بندی فضا های معماری در مدارس راهنماییضوابط و استانداردهای کلی فضاهاآیین کار ایمنی درهای مدارسآیین کار ایمنی پنجره های مدارسآیین کار ایمنی کریدورها و راهروهای مدارسکلاس مدارس راهنماییآیین کار مکان یابی , ساختمان , تجهیزات و بهداشت بوفه مدارساستانداردها   تصویر محیط برنامه …

پاورپوینت ضوابط طراحی مدرسه راهنمایی در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :پاورپوینت ضوابط طراحی مدرسه راهنمایی
http://docz.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b6%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 42 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)


 * با رژیم غذایی کم چرب، از قلب و عروق خود مراقبت کنیدمصرف غذاهای پرچرب، خطر ابتلا به گرفتگی عروق، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و حملات قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد.بنابراین، سعی کنید در روز، بیش از ۳ قاشق غذاخوری چربی مصرف نکنید.

روش هایی که به کمک آن می توان این قانون را پیاده کرد، شامل موارد زیر می باشند

۱-
برچسب روی غذاها را به دقت مطالعه کنید تا از نوع چربی موجود در آنها مطلع
شوید. روغن مایع و کره عموما جزء چربی های اشباع شده و سخت، محسوب می
شوند.

این مواد کلسترول خون را افزایش داده و خطر ابتلا به بیماری
های قلبی را بالا می برد. بنابراین، بیش از ۱۴ گرم چربی اشباع شده در روز
مصرف نکنید.

۲- چربی های ترانس نیز کلسترول خون را بالا برده و باعث انسداد شراین و در نتیجه بروز بیماری های قلب می شوند.

بنابراین، روزانه نباید بیش از ۲ گرم از این نوع چربی مصرف کرد.

اگر روی برچسب غذا نوشته شده باشد که محتویات آن هیروژنیزه شده است، غذای مورد نظر به احتمال زیاد حاوی چربی ترانس می باشد.

۳-
چربی های غیر اشباع مثل چربی های تک و یا چند غیراشباع، سالم تر از چربی
های ترانس بوده و معمولا در روغن زیتون، آواکادو، مغذها و یا دانه ها یافت
می شوند.

۴- به طور کلی متخصصان، مواد غذایی از قبیل زیتون، کانولا،
سبزیجات، روغن های گرفته شده از مغزها، آووکادو، دانه ها، مارگارین بدون
چربی ترانس و کم چرب را پیشنهاد می کنند.

در مقابل، چربی هایی که
زیاد برای سلامتی خوب نیستند عبارتند از: کره، سس مایونز، خامه های
غیرلبنی، مارگارین هیدروژنیزه شده، روغن های ترد کننده شیرینی جات
هیدروژنیزه شده، کره کاکائو، شکلات، دانه پنبه،روغن نارگیل و روغن پالم.

* میوه و سبزی های متنوع مصرف کنید

۱-
بسیاری از افراد در روز به اندازه کافی میوه و سبزی مصرف نمی کنند. سعی
کنید هر روز معادل نصف یک فنجان از این خوراکی های مفید مصرف کنید.

میوه و سبزی ها، حاوی طیف گسترده ای از ویتامین و مواد معدنی بوده و در عین حال بسیار کم چرب می باشند.

۲- سالم ترین روش مصرف میوه و سبزی، مصرف تازه آنهاست اما می توانید آنها را مدتی نیز در فریزر نگهداری کنید.

اگر
هم از میوه و سبزی های کنسروشده خریداری می کنید، حتما محصولی را تهیه
کنید که سدیم کمتری داشته و یا بدون سدیم باشد و یا درون آبمیوه و یا آب
معمولی، کنسرو شده باشد.

۳- از مصرف سبزی های سرخ ویا سوخاری شده و همچنین آن مواردی که با خامه فراوان ترکیب شده اند، پرهیزکنید.

زیرا این سبزی ها، حاوی چربی بسیار زیادی می باشند و برای بدن مضر هستند.

در ضمن، میوه هایی که با شکر کنسرو و یا منجمد شده اند، کالری زیادی به بدن رسانده و منجر به چاقی و افزایش کلسترول خون می شوند.

۴- میان وعده هایی سالم از میوه و سبزی های تازه فراهم کنید و از آنها برای رفع گرسنگی به خصوص مابین وعده های اصلی، استفاده نمایید.

مثلا،
سیب، موز، هویج، کاهو و یا فلفل سبز میان وعده های سالم، قابل حمل و
مناسبی هستند که شما می توانید در محل کار و یا مدرسه، به راحتی مصرف کنید.

* گوشت بدون چربی مصرف کنید

بهترین منابع
گوشت های کم چرب، مرغ و ماهی ها می باشند. مصرف زیاد گوشت قرمز، چربی و
کلسترول خون شما را افزایش داده و خطر بروز انسداد شراین و همچنین بیماری
های قلبی و عروقی و در نهایت سکته را افزایش می دهد.

بدین ترتیب، مقدار مصرف گوشت را تا ۶ واحد (هر واحد معادل ۳۱گرم می باشد) در هفته کاهش دهید.

۱- هنگام مصرف گوشت مرغ، پوست آن را بکنید، زیرا همیشه یک لایه چربی زیر آن وجود دارد.

۲- گوشت را به جای سرخ کردن، پخته و یا کبابی کنید.

۳-
ماهی هایی مثل سالمون، شاه ماهی و یا قزل آلا منابع بسیار خوبی از اسیدهای
چرب امگا ۳ بوده که به کنترل سطوح کلسترول خون کمک شایانی می کنند.

بنابراین، به جای مصرف گوشت، بهتر است حداقل دوبار در هفته از این ماهی ها میل کنید.

* با مصرف روزانه ۶ تا ۸ واحد از غلات کامل، وزن خود را کنترل کنید

۱- به جای مصرف نان سفید، نان تهیه شده از غلات کامل خریداری کنید.

۲- پاستا و ماکارونی هایی مصرف کنید که از غلات کامل تهیه شده اند.

۳- به جای مصرف غلات صبحانه تجاری، شوربای جوی دوسر میل کنید.

۴- کلوچه، انواع پای ها، بیسکوئیت، کیک و یا نان های حاضری نمی توانند یک صبحانه سالم باشند.

* میزان چربی مصرفی خود را با لبنیات کم چرب، کاهش دهید

لبنیات کم چرب، ویتامین D و همچنین کلسیم لازم را فراهم کرده و تراکم استخوان شما را بهبود می بخشند.

اما، بسیار مهم است که لبنیات مصرفی تان کم چرب باشد تا ضریب احتمال مشکلات قلبی- عروقی را کاهش دهد.

از طرفی دیگر، مصرف زیاد نمک نیز باعث افزایش فشار خون و درنتیجه، بروز مشکلات قلبی خواهد شد.

بنابراین، روزانه تا سه فنجان از لبنیاتی مصرف کنید که کم نمک و کم چرب باشد.

۱- تنها از پنیرهای کم نمک استفاده نمایید.

۲- شیر و ماستی خریداری کنید که سرشیر و خامه روی آن کاملا گرفته شده است.

همچنین از مصرف خامه صبحانه اجتناب کنید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب بهترین رژیم غذایی برای مراقبت از قلب در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :بهترین رژیم غذایی برای مراقبت از قلب
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%84%d8%a8/
نویسنده وبلاگ بازدید : 51 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

آموزش حرفه ای خوشنویسی ترکیب ( بی )

هنر جوی عزیز سلام در فیلم آموزشی زیر ترکیب حرف ب با حرف ی آموزش داده میشود. کیفیت فیلم بالا بوده و به راحتی میتوانید حرکت قلم را مشاهده کنید. برای جذابیت آموزش از خط های منحنی همراه با رنگهای مختلف استفاده شده که شما با این خطوط میتوانید نکات مهمی که در فیلم گفته میشود را به ...




[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]


لینک منبع و پست :آموزش حرفه ای خوشنویسی ترکیب ( بی )
http://goodfile.blogsky.com/1395/09/22/post-57820/
نویسنده وبلاگ بازدید : 46 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

  رام رسمی فارسی گوشی سامسونگ J320FN اندروید ۵٫۱٫۱ ۱۰۰% تست شده. قابل رایت توسط اودین و باکس. …

مطلب رام رسمی فارسی گوشی سامسونگ J320FN اندروید ۵٫۱٫۱ از سایت فایل فوری


لینک منبع و پست :رام رسمی فارسی گوشی سامسونگ J320FN اندروید ۵٫۱٫۱
http://filefori.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-j320fn-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-5-1-1/
نویسنده وبلاگ بازدید : 54 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)


وبسایت کلیک: در ادامه جنجال های زیاد راجع به ارواح و چگونگی برقراری ارتباط با آن ها، دوربین جدید کوانتوم قادر است تا تصویر ارواح را ثبت کند و در اختیار ما قرار دهد!

 ثبت تصاویر ارواح با دوربین کوانتومی امکان پذیر شد

مردم نظرات متفاوتی در مورد ارواح دارند. برخی تنها از آن ها به عنوان محتوای فیلم ها و کتاب یاد می کنند، در حالی که دیگران بر این باورند که می توانند آن ها را احساس کنند، حتی آنها را دیده اند و ارواح باید به عنوان موجودات واقعی و نه خیالی به رسمیت شناخته شوند!

در حال حاضر، یک فرایند که انیشتین معروف از آن به عنوان “شبح وار” یاد کرده است، به دانشمندان اجازه می دهد تا به لطف استفاده از دوربین های کوانتومی، تصویر ارواح را ثبت کنند. اما به عبارت دیگر، منظور از این تصاویر، تصاویر ارواح سرگردان یا اجداد سال های دور ما نیستند. در عوض، آن ها تصاویر اشیایی از فوتون ها هستند که هرگز در گذشته به تصویر کشیده نشده اند.

یک دوربین دیجیتال معمولی قادر به تصویربرداری از اشیایی است که بلافاصله توسط لنز آن قابل رویت نیست. اما تکنیک تصویربرداری از روح، قادر است تصویر یک شیء از نور را حتی بدون این که نور به جسم بتابد،  ثبت کند که این موضوع، نتیجه برخورداری از دانش کوانتومی است.

درهمتنیدگی کوانتومی به حالات کوانتومی از دو یا چند شیء گفته می شود که بدون در نظر گرفتن مقدار فاصله ای که از همدیگر دارند، میان آن ها یک ارتباط آنی و لحظه ای وجود داشته باشد.

برای مثال، این امکان وجود دارد تا بتوان دو ذره را در یک حالت کوانتومی تکی قرار داد، به طوری که وقتی یک ذره در حالت چرخش به سمت بالا است، ذره دیگر در حالت چرخش به سمت پایین مشاهده بشود و بالعکس، این واقعیت وجود دارد که بر اساس مکانیک کوانتومی، نمی توان پیش بینی کرد که کدام مجموعه از اندازه گیری ها، توسط دانشمندان مشاهده می شود.

به عبارت دیگر، اندازه گیری مورد استفاده در همان سیستم به نظر می رسد به طور مستقیم بر سیستم های دیگر درگیر با آن سیستم تاثیر گذار است. در واقع، مشکل این است که هیچ کس دقیقا نمی داند این سیستم چگونه کار می کند!

دوربین های کوانتومی با استفاده از دو پرتو لیزر جداگانه، تصاویر ارواح را به همراه فوتون های دخیل در آن ثبت می کنند. البته تنها یک پرتو مامور ثبت تصویر ارواح است، با این حال هنوز هم دوربین قادر است تا تصویر را به هر نحوی ثبت کند و این موضوع چندان اهمیت زیادی ندارد که از کدام پرتو در این امر استفاده شود.

کارشناس اپتیک کوانتومی، پل لت از موسسه ملی استاندارد و فناوری در Gaithersburg مریلند گفت: کاری که دانشمندام انجام داده اند، یک ترفند بسیار زیرکانه است. ما در این فرایند شاهد استفاده و ظهور یک نکته و یا مبحث فیزیکی جدید نیستیم؛ اگرچه، می توان آن را نمایش زیرکانه و بی نقصی از مباحث فیزیک دانست!

برای انجام این آزمایش واقعی که نتایج آن در مجله Nature منتشر شده است، محققان از یک استنسیل با نقش و نگار یک گربه کوچک و یک نیزه سه شاخه برجسته شده بر روی یک سیلیکون استفاده کردند. آنها دو پرتو نور را از طریق نقش و نگار در طول موج های مختلف عبور دادند و کشف کردند که پرتو اول و دوم درگیر شده اند، اما پرتو دومی به هدف برخورد نکرد و در واقع بر روی یک مسیر مختلف در حال گذر بود.

نتیجه واقعا شگفت آور این بود که نور دوم نیز زمانی که دوربین بر روی شیء متمرکز بود، در معرض تصاویر ثبت شده از آن شیء نیر قرار گرفته بود، در حالی که کمی قبل تر گفته شد پرتو دوم به هیچ وجه به شیء مورد نظر برخورد نکرده بود و در مسیری کاملا جداگانه منتشر شده است!

این فناوری می تواند منجر به بهبود تصویربرداری پزشکی یا لیتوگرافی تراشه سیلیکونی در مواردی که دید ضعیف است، شود. پزشکان حتی می توانند برای درک بهتر  ثبت تصاویر در نور مرئی، حتی زمانی که آن ها در معرض نور اینفرارد هستند، از این فناوری بهره مند شوند.

لت خاطر نشان کرد: این یک ایده طولانی مدت و شسته و رفته تجربی است. در حال حاضر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ایده در نهایت منجر به یک اتفاق عملی و کاربری خواهد شد یا تنها در حد یک ارائه زیرکانه از مکانیک کوانتومی باقی خواهد ماند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

نوشته امکان ثبت تصاویر ارواح با دوربین کوانتومی اولین بار در مفیدستان پدیدار شد.


لینک منبع و پست :امکان ثبت تصاویر ارواح با دوربین کوانتومی
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%ad-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 48 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)


گرچه نوع آن کاملا متفاوت از بزرگسالان اســت؛ به عنوان مثال شکست در مسائل مالي شايد بزرگ ترين شکست در دوران بزرگسالي باشد اما براي يک کودک يا نوجوان، شکست در دوست يابي، يک رويداد غم انگيز اســت.

والدين بايد اين نکته را در نظر داشته باشند که نوجوانان نسبت به شکست و پيروزي بيش از بزرگسالان حساس هستند. يعني از کاه، کوه مي سازند و از دريچه واقعيت به اتفاقات زندگي نگاه نمي کنند. يکي از شکايات شايع والدين همين بي انگيزه شدن کودکان بعد از تجربه کوچک ترين شکست هاست. اين مسئله مي تواند پيامدهاي متعددي داشته باشد؛ اگر بتوانيم به فرزندانمان ياد بدهيم که از شکست نترسند و آن را به موقعيتي براي حرکت به سوي موفقيت تبديل کنند، قدم بزرگي برداشته ايم.

آسان در گفتار، سخت در رفتار

هرچه هنگام صحبت و نصيحت بيان اين که شکست پل پيروزي اســت، آسان اســت، در عمل باور به اين مفهوم مي تواند بسيار دشوار باشد. چه طور مي توانيم به فرزندانمان ياد بدهيم از شکست هاي خود عبرت بگيرند و با عبور از آن براي موفقيت برنامه ريزي کنند؟ اگر بخواهيم به صورت خلاصه چند نکته را متذکر شويم، مي توانيم بگوييم:

کودکان نبايد از شکست خوردن بترسند

آن ها بايد نحوه مواجهه درست با شکست را ياد بگيرند. آن ها بايد بتوانند به نحوي مطلوب، علل شکست خود را تبيين کنند. در اين مطلب مي توانيد با نکاتي در ارتباط با اين سه گزاره آشنا شويد.به علاوه، راهنماي گام به گام ما، مي تواند راه درست تعامل با شکست فرزندانتان را به شما نشان دهد.

شجاعت رو به رو شدن با غول ناکامي

سپيده دانايي مي نويسد، نه تنها بسياري از بچه ها که بسياري از بزرگ ترها نيز از شکست مي ترسند. تجربه شکست براي بسياري از افراد به معناي نمايش بي کفايتي و ناتواني آن هاست. شايد فرزند شما نيز از همين گروه باشد و شما به تجربه دريافته ايد که هر زمان که او در رسيدن به هدفي با ناکامي مواجه مي شود تا مدتي ناراحت اســت، دست و دلش به کار جديد نمي رود و البته به صورت کلي نيز ممکن اســت از ترس مواجه شدن با شکست از تلاش دوباره سرباز بزند. چه طور مي توانيم ترس از شکست را در کودکان خود کمرنگ کنيم؟!

*رفتار خود را مديريت کنيد: يادتان باشد اگر مي خواهيد فرزندتان از شکست خوردن نترسد و به اين بهانه دست از تلاش برندارد، لازم اســت اول همه برخوردهاي خود شما بعد از هر شکست فرزندتان مديريت شود. اگر قرار به سرزنش، تحقير،بازخواست و خلاصه برخوردهاي تند و منفي از جانب شما باشد، البته که او حق خواهد داشت که از شکست بترسد و ترجيح دهد که ديگر سراغ انجام کاري نرود. نکته ديگر هشدارهاي پيش از انجام کار، توسط والدين اســت. توجه دادن کودک به عواقب انتخابش کار درستي اســت اما اگر قرار باشد شما پيش از اين که او شروع به انجام کاري کند، براي او خط و نشان بکشيد، تنها باعث مي شود که او با اضطراب و ترس بيشتري کار را شروع کند و البته از وقوع شکست نيز وحشت داشته باشد.

*افراط نکنيد: البته به اين نکته هم توجه داشته باشيد که اگر قرار باشد ما با مطرح کردن فرزندمان در جمع و بيان ويژگي هاي او در موقعيت هاي مختلف، به طريقي خود را مطرح کنيم، احتمال بيشتري دارد که از شکست او به وحشت بيفتيم. در واقع هرچه والدين بيشتر هويت خود را با موفقيت فرزندان خود گره بزنند و تعريف کنند، واکنش هاي تندتري نسبت به شکست هاي آن ها نشان مي دهند؛ اين چيزي اســت که مي تواند در نهايت به ضرر فرزندان تمام شود.

*مطالعه زندگي نامه افراد موفق:

اگر شما داستان زندگي افراد موفق را مرور کنيد، به موارد متعددي برمي خوريد که افراد بعد از تجربه شکست هاي پي در پي توانسته اند در نهايت به آنچه مي خواسته اند، برسند. آشنايي با اين افراد هم براي شما به عنوان يک والد مفيد اســت، چرا که در صورت مواجه شدن فرزندتان با يک شکست، وحشت نمي کنيد و البته اعتمادتان را به او از دست نخواهيد داد و هم براي فرزند شما مي تواند فوايد متعددي داشته باشد. چرا که او نيز متوجه خواهد شد که گاهي اوقات براي رسيدن به موفقيت، تجربه شکست نه تنها بد نيست که شايد حتي بتوان گفت لازم و ضروري اســت!

*همه ما دوست داريم فرزندانمان تصوري مثبت از ما داشته باشند و به ما افتخار کنند. اما توجه داشته باشيد که اگر قرار باشد ما هيچ وقت شکست نخوريم و از آن مهم تر همه شکست هاي گذشته خود را مخفي کنيم، فرزندان ما نيز از خود انتظار عملکردي بي عيب و نقص خواهند داشت؛ امري که البته محقق نمي شود و تنها اضطراب و ترس آن ها را از شکست افزايش مي دهد. گاهي بيان اين که ما نيز در گذشته به اهداف خود نرسيده و در کنار آن راهکاري براي جبران آن در نظر گرفتيم مي تواند هم خيال فرزندان ما را تا حدي راحت کند و هم در عين حال به آنها يادآوري کند که مهم تر از شکست خوردن، پيدا کردن راهکارهاي جبراني اســت.

مواجهه درست با شکست

به دلايل متعدد شايد کودکان تا پيش از سن دبستان، به معناي واقعي کلمه شکست را تجربه نکنند اگر شما کودکي در سن و سال مهد کودک داشته باشيد، متوجه خواهيد شد که اگر چه او نمي تواند در برخي فعاليت ها به اهداف خود برسد اما بعد از ناکامي در بيشتر مواقع، هيجانات شديدي را تجربه نمي کند و البته در بسياري از موقعيت ها بعد از مدتي نيز دوباره تلاش مي کند. شايد نمونه بارز اين وضعيت را در زمان آموزش مهارت هايي چون دوچرخه سواري، اسکوترسواري و يا قيچي کردن کاغذ ودرست کردن کاردستي بتوانيم مشاهده کنيم. اما در حدود سن دبستان آرام آرام شکست معناي ديگري پيدا مي کند. از اين زمان بچه ها بعد از ناکام شدن، دچار هيجانات منفي مي شوند. هيجاناتي که در برخي مواقع آن چنان شديد اســت که مانع تلاش دوباره آن ها مي شود. اگر مي خواهيد فرزندتان بعد از روبه روشدن با ناکامي انگيزه خود را براي تلاش دوباره از دست ندهد، لازم اســت براي مديريت اين هيجانات اقداماتي انجام دهيد.

*او را درک کنيد: اولين قدم پذيرش اين هيجانات اســت؛ اين که وقتي کسي شکست مي خورد ، حق دارد ناراحت شود و حتي گريه کند و لو اين که پسر باشد! پس مسخره کردن يا تلاش براي کوچک کردن ماجرا به بهانه آرام سازي کودک، ممنوع!

*احساساتش را بشناسيد: قدم بعدي شناخت دقيق هيجان اســت. به عنوان مثال بسياري از کودکان و حتي بزرگسالان نمي توانند بگويند که از موقعيتي خاص ناراحت هستند و يا اين که احساس عصبانيت مي کنند.

*احساسات خود را بگوييد: قدم سوم بيان آن هيجان به شکلي کارآمد اســت. اين که بتوانيم هيجانات منفي خود را به صورتي که باعث آسيب به خود ما و يا ديگران نشود، بيان کنيم و در عين حال ديگران نيز برداشتي مشابه از احساسات ما داشته باشند.

* فضا را آرام کنيد: روش هاي موثر آرام سازي خود، مرحله چهارم اســت. توجه داشته باشيد که اگر قرار به سانسور هيجانات منفي و يا گذر بسيار سريع از آن ها باشد، به احتمال زياد فرزند شما توانايي آرام سازي خود را پيدا نخواهد کرد. پس در عين حال که به سه مرحله پيش از اين توجه داريد، در پي آموزش روش هاي آرام سازي باشيد.

شکست؛ علل دروني، علل بيروني

يک روان شناس مشهور به نام سليگمن، در مطالعات خود دريافت ، افرادي که در تبيين دلايل شکست خود به دلايلي موقت و البته بيروني اشاره دارند، احتمال بيشتري دارد که دست به تلاش دوباره بزنند و البته موفقيت کسب کنند. اما منظور از دلايل موقت و بيروني چيست؟ به عنوان مثال اگر فرزند شما در تيم فوتبال مدرسه بازي مي کند و در مسابقه امروز خود با شکست مواجه شده اســت اگر بگويد که امروز نتوانسته خوب بازي کند، چون قبل از انجام بازي خوراکي زيادي خورده بوده و در نتيجه توان لازم را براي بازي نداشته ، او به دليلي موقت و البته بيروني اشاره کرده اســت. در مقابل اگر فرزند شما در امتحان نتيجه خوبي نگرفته و دليل آن را بي استعداد بودن خود در نظر مي گيرد، او به دليلي دائمي و دروني اشاره کرده اســت.

نکته مهم اين اســت که فرزندان ما بايد ياد بگيرند که خوش بين باشند و هميشه و در همه موارد شکست خود را به ويژگي هاي شخصي خود نسبت ندهند.

البته شايد بتوان ادعا کرد که مهم تر از بيروني يا دروني بودن دليل شکست، موقت يا دائمي بودن آن اهميت دارد. چرا که صرف دائمي بودن دليل يک شکست تمايل براي تلاش دوباره را به شدت کاهش مي دهد.

البته توجه داشته باشيد که جدا از همه ارزشي که تفکر خوشبينانه دارد، باز هم لازم اســت گاهي اوقات نه تنها کودکان که حتي خود ما اين تفکر را کنار بگذاريم و دليل شکست هاي خود را در اموري دروني و مربوط به خودمان جست وجو کنيم و به بيان ديگر در ارتباط با شکست هايمان خودمان را نيز مقصر تلقي کنيم.

هل دادن به سمت شکست ممنوع!

درست اســت که تجربه شکست براي رشد ما ضروري و حتي مفيد اســت اما اين به منزله آن نخواهد بود که اگر ما فرزندمان را به سمت شکست سوق دهيم، اين به نفع او خواهد بود. توجه داشته باشيد که داشتن انتظاراتي بيش از حد و خارج از توان کودک، سوق دادن او به سمت شکست اســت. اگر مي خواهيد اعتماد به نفس کودکتان آسيبي نبيند و او تمايل به انجام تلاش براي رسيدن به اهداف خود را از دست ندهد، لازم اســت متناسب با توانايي ها و ويژگي هاي سني او از او انتظار داشته باشيد.

البته دقت داشته باشيد که در زمان تعريف اهداف متناسب با توانايي هاي فرزند خود از آن سمت بام نيفتيد و به عبارتي او را دست کم نگيريد. چرا که زماني که ما از کودک خود کمتر از توانايي هايش انتظار داريم، به او اين پيغام را مي دهيم که او را ناتوان در نظر گرفته ايم.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب چطور به فرزندانمان‌ کمک کنيم تا از شکست هاي خود درس بگيرند در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :چطور به فرزندانمان‌ کمک کنيم تا از شکست هاي خود درس بگيرند
http://mofidestan.ir/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%81%d8%b1%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%85%d8%a7%d9%86%e2%80%8c-%da%a9%d9%85%da%a9-%da%a9%d9%86%d9%8a%d9%85-%d8%aa%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%da%a9%d8%b3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 66 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)


نوجوانان در سنین بلوغ فکری قرار دارند و ممکن اســت دارای الگوها و سلیقه های متفاوتی باشند ما باید به احساسات و سلیقه های آن ها احترام بگذاریم و دکوراسیونی مطابق با روحیات آنها طراحی نماییم.

اتاق خواب دختر نوجوانمان را چگونه بیاراییم به گزارش «تابناک باتو»؛ عکس های شیک و جدید دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه را در این مطلب برای شما گردآوری کرده ایم. اتاق خواب دخترانه باید دارای دکوراسیونی با روح لطیف و متناسب با روحیه دختران نوجوان باشد. استفاده از رنگ ها و طرح های متناسب با روحیات این سنین و نیز به کاربردن ایده های جدید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از مهمترین ویژگی های این دکوراسیون هاست.

در ادامه عکس هایی از مدل  دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه را با هم مشاهده می نماییم.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه برای سنین نوجوان دارای طراوت، نظم و شکوه ویژه ای اســت. ست رنگ ها و طراوت بخشیدن به فضای اتاق نیز از دیگر ویژگی های دکوراسیون اتاق خواب دختران نوجوان اســت. نوجوانان در سنین بلوغ فکری قرار دارند و ممکن اســت دارای الگوها و سلیقه های متفاوتی باشند ما باید به احساسات و سلیقه های آن ها احترام بگذاریم و دکوراسیونی مطابق با روحیات آنها طراحی نماییم. 

 

کمد ها و فضاهای ذخیره سازی در دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دختر بسیار مهم هستند لازم اســت که به اندازه نیازهای آن ها فضای ذخیره سازی با کاربردهای متفاوت داشته باشید.

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به ست رنگ ها توجه ویژه ای داشته باشید تا هارمونی مناسبی میان رنگ ها برقرار باشد.

برای ایجاد فضایی شاد در دکوراسیون اتاق دخترانه باید در کنار استفاده از رنگ های شاد به چیدمان رنگ ها و تزئینات دیوار نیز توجه کنید.

امیدواریم به به نمایش گذاشتن تصاویر دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه توانسته باشیم به شما برای طراحی اتاق خوابی زیبا و مورد علاقه کمک کرده باشیم. با مشاهده سایر مطالب مربوط به دکوراسیون اتاق نوجوان با سایر ایده ها و طرح های جدید دیگر نیز آشنا شوید.

 

ما در ادامه این مطلب عکس هایی از دکوراسیون اتاق خواب نوجوان دخترانه
را برای شما قرار داده ایم تا ضمن الگوبرداری از ایده های جدید بتوانید
اتاق خوابی زیبا و دوست داشتنی داشته باشید.

 

زیبایی خانه



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب اتاق خواب دختر نوجوانمان را چگونه بیاراییم در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :اتاق خواب دختر نوجوانمان را چگونه بیاراییم
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1-%d9%86%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%b1/
نویسنده وبلاگ بازدید : 62 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه62 فهرست مطالب آلودگی فضا     بی‌توجهی بشر به طبیعت زباله‌های فضایی خطرات زباله‌های فضایی گردش زباله‌ها در فضا گسترش آلودگی فضا   آینده‌ی ورزش‌های فضایی   یافتن ورزش مناسب تیم‌کشی در مدار زمین کار در فضا ردیابی، هدایت و کنترل فعال نمودن تجهیزات پیشبرد مشاهدات و تحقیقات علمی اتصال   ارتباط فضانوردان با زمین        نگهداری و تعمیر تجهیزات سوار کردن ایستگاه فضایی خروج از فضاپیما   اقامت در فضا    بی وزنی محافظت در برابر خطرهای فضا رفع نیازهای اولیه در فضا استحمام خوابیدن خوردن و نوشیدن ضایعات گوارشی سرگرمی کنترل کالا و زباله عبور ایس …

تحقیق در مورد آلودگی فضا | کانون صبای روستای رهن
www.canoonsaba.ir/محصول-9002-تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا/‎Cached23 جولای 2016 … تحقیق در مورد آلودگی فضا. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (
قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه۶۵. فهرست مطالب.
تحقیق در مورد آلودگی فضا | مجموعه آموزشی و مشاوره‌ای دكتر حسابی
edu-hesabi.ir/محصول-5058-تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا/‎Cached4 آگوست 2016 … تحقیق در مورد آلودگی فضا. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب*. فرمت فايل:Word (
قابل ويرايش و آماده پرينت). تعداد صفحه62. فهرست مطالب.
تحقیق در مورد آلودگی فضا – فایل دانش – سایت فایل دانش
filedanesh.ir/تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا-2/‎Cached4 آگوست 2016 … تحقیق در مورد آلودگی فضا. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word (
قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه۶۵ فهرست مطالب گردش …
دانلود از اسپیدفایل – تحقیق در مورد آلودگی فضا – اسپید فایل
speadfile.ir/1395/05/…/دانلود-از-اسپیدفایل-تحقیق-در-مورد-آلو-10/‎Cached10 آگوست 2016 … لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه۶۲ فهرست مطالب آلودگی فضا بی‌توجهی بشر به …
تحقیق در مورد آلودگی فضا – speedfile
speedfile.ir/1395/05/25/تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا/‎Cached6 روز پیش … لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه۶۲ فهرست مطالب آلودگی فضا بی‌توجهی بشر به …
تحقیق در مورد آلودگی فضا – فایل اول
fileavval.ir/تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا/‎Cached8 آگوست 2016 … لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه۶۲ فهرست مطالب آلودگی فضا بی‌توجهی بشر به …
تحقیق در مورد آلودگی فضا – ایران فایل
iranfille.ir/تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا/‎Cached22 جولای 2016 … این محصول با ارزش “ تحقیق در مورد آلودگی فضا “را از ایران فایل دانلود نمایید.
تحقیق در مورد آلودگی فضا. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت …
تحقیق در مورد آلودگی فضا – یاهو مارکت
yahoo-market.ir/تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا/‎Cached22 جولای 2016 … لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه62 فهرست مطالب آلودگی فضا بی‌توجهی بشر به …
تحقیق در مورد آلودگی فضا, آلودگی فضا, بی‌توجهی بشر به طبیعت …
yahoo-market.ir/tag/تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا-آلودگی-فضا-بی/‎Cachedدانلود رایگان تحقیق در مورد آلودگی فضا ، مقاله ، تحقیق این محصول” تحقیق در مورد
آلودگی فضا “را از yahoo-market دانلود نمایید. توضیحات بیشتر » …
تحقیق در مورد آلودگی فضا, آلودگی فضا, بی‌توجهی بشر به … – 0f0
0f0.in/tag/تحقیق-در-مورد-آلودگی-فضا-آلودگی-فضا-بی/‎Cached8 آگوست 2016 … لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه62 فهرست مطالب آلودگی فضا بی‌توجهی بشر به …

نوشته تحقیق در مورد آلودگی فضا اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :تحقیق در مورد آلودگی فضا
http://doclink.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%84%d9%88%d8%af%da%af%db%8c-%d9%81%d8%b6%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 37 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۵-۹۴   نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان ۹۴  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۴-۹۳  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۴-۹۳  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان ۹۲  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۲-۹۱  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۲-۹۱  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۱-۹۰  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۰-۸۹  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۰-۸۹  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۸۹-۸۸  (با جواب تستی) نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۸۹-۸۸   نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۸۸-۸۷   نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۸۸-۸۷     …

مطلب نمونه سوال زبان تخصصی ۱ کد درس : ۱۲۱۵۰۵۲ از سایت فایل فوری


لینک منبع و پست :نمونه سوال زبان تخصصی ۱ کد درس : ۱۲۱۵۰۵۲
http://filefori.ir/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%db%b1-%da%a9%d8%af-%d8%af%d8%b1%d8%b3-1215052-4/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1,068
  • بازدید کلی : 14,401